СНЦ "Алианс за регионални и граждански инициативи"
Address: София 1505, ул."Алеко Константнов"25
Programs
- Водене на партньорски (win-win) диалог. (с ученици, колеги, родители). Приемане и хармонизиране на различията. Договаряне между участниците в работната среда.
- Мотивация за труд и професионален стрес при учителите
- Мотивация за учене при учениците с различна степен на обучаемост
- Управление на дисциплината в класната стая
- Активно учене – интеграция на знания и емоции в образователния процес
- Лична ефективност и управление на времето
- Управление на конфликти и успешно решаване на проблеми
- Как да работим с родителите – стратегии за ефективно взаимодействие между училището и семейството
- Травма, загуба и как партнираме на ученика
- Обратно на училище, след преживени психично здравни трудности. Ами, сега?
- Деца, юноши, жерви на насилие, употребяващи насилие
- Кризи и кризисни интервенции
- Подходи и техники за изобретателно дисциплиниране в предучилищна възраст
- Психичния дисбаланс сред юношите- предпоставка за нисък успех в училище
- Методи за стимулиране и развитие креативността на учениците
- Кариерно развитие и консултиране
- Управление на родителски срещи
- Организиране на работното и личното време и пространство - „самомениджмънт“ на учителя
- Смислово-центрирана педагогика – логопедагогически подходи в училищното образование
- Развитие на гражданска активност
- Подходи за работа в мултикултурна среда – образователен театър
- Ненасилствена комуникация и принципи и практики за омиротворяване на агресивно поведение.
- Медиация в училище. Обща част (приобщаващо споразумяване, включващо учители, психолози, педагогически съветници, ученици, родители, общински и държ.специалисти и всички други участници в учебния процес).
- Облачните технологии в училище. Как да създадем и управляваме дигитален клас с G Suite for Education и без повече извинения за забравено домашно?
- Интегриран подход в обучението за постигане на синергичен образователен резултат
- Иновации в поднасянето на учебното съдържание - същност на иновацията и инструменти за създаването й
- Множествените междупредметни връзки - изграждане на образователен контекст и преодоляване на границите между учебните дисциплини
- Меки умения (soft skills) в класната стая и в живота - защо и как?
- Отговорности на учителя/директора за информацията и документацята в детската градина и училището – от държавния образователен стандарт към прилагане в практиката
- Учителско и детско/ученическо портфолио. Портфолио на институцията – как да ги създадем и поддържаме.
- Конструктивна комуникация и управление на конфликти в училищна среда
- Форми на гражданско участие и самоуправление
- Права и отговорности на децата
- Мястото на детето в един устойчив свят
- Глобално образование за глобално гражданство
- Класът като група, кой кой е в играта?
- Подобряване на комуникативните умения
- Успешните презентации и изграждане на умения за говорене пред публика
- Прилагане на рефлексивния подход в обучението за стимулиране на творческата активност на учениците
- Психологическа диагностика на индивидуалните особености на учениците и педагогическа оценка на участието им в образователния процес
- Стресмениджмънт
- Лидерски умения и умения и подобряване на организационни,комуникативни и социални компетентности
- Медиация в училище. Специална част.
- Възпитание в общочовешки ценности
- Стимулиране на мотивацията и повишаване на потребността от по-добри постижения
- Превенция на зависимости в училищния контекст
- Професионално прегаряне сред педагогическите специалисти
- Ранни интервенции при настъпване на психично-здравен проблем
- Междукултурни различия, толерантност и конструктивни взаимодействия
- Глобално образование за най-малките