No Image Details Options
271

Learning-Research-Center

Порталът на Висшето училище по медии в Щутгарт (Hochschule der Medien Stuttgart) е посветен на дизайна на учебната среда от гледна точка на интериорния дизайн. Различават се физически, цифрови и хибридни учебни пространства. Съдържа международна библиографска база данни за развитието и тенденциите в тази област. Базата данни съдържа публикации за всички видове образователни направления – от училища и висши училища за образование на възрастни, до библиотеки и музеи. Фокусът е върху англо-американската зона, Германия и скандинавските страни.

Tags: е-ресурси, учебна среда - дизайн

Rate
272

Learning allowed: children, communities and lifelong learning in a changing world

FRANKEL, Sam; Leeds : Emerald, 2024. - xiv, 180 с.; 978-1-80117-401-5

Tags: -

Rate
273

Learning and teaching for teachers

Misra, Pradeep Kumar; Singapore : Springer Nature Singapore, 2021. - xvi, 202 с.; 978-981-16-3076-7

Tags: -

Rate
274

Learning in the digital age : a transdisciplinary approach for theory and practice

; Wiesbaden : Springer VS, Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2022. - x, 134 с.; 978-3-658-35535-7

Tags: -

Rate
275

Learning on your feet. Incorporating physical activity into the K-8 classroom

Johnson, Brad, Melody Jones; New York : Routledge, 2016. - 119 с.; 978-1-138-95678-0

Tags: -

Rate
276

Learning styles, classroom instruction and student achievement

; Cham : Springer Nature Switzerland, 2022. - v, 77 с.; 978-3-030-90791-4

Tags: -

Rate
277

Learning theories for early years practice

MacBlain, Sean; Los Angelеs : SAGE, 2018. - X, 109 с.; 978-1-5264-3209-4

Tags: -

Rate
278

Learning to be literate. Insights from research for policy and practice

Clark, Margaret Macdonald; London : Routledge, 2016. - 195 с.; 978-1-138-18695-8

Tags: -

Rate
279

Learning to learn together. Ccooperation, theory, and practice

; London ; New York : Routledge, 2016. - 93 с.; 978-1-138-66569-9

Tags: -

Rate
280

Learning to teach geography in the secondary school. А companion to school experience

; London : Routledge, 2015. - 349 с.; 978-1-138-77944-0

Tags: -

Rate
page page size First Previous Next Last