Издателство Рива ЕООД
Адрес: ��. ���� �������� 53
Програми
- Дигитална медийна компетентност като възможност за интерактивна работа в обучението по музика
- Изучаването на категориите време на глагола и вид на глагола и обогатяването на езиковата култура на учениците – в контекста на новите програми по български език за 5. – 7. и 8. – 12. клас
- Мултимедийно учебно съдържание на уроците по музика и изобразително изкуство
- Овладяване на знания, умения и социокултурни компетентности от ученика, посредством преподаването на митологични, фолклорни и литературни текстове (с акцент върху 5.-6. клас)
- Видовете изречения в контекста на новите учебни програми по български език за 5. -7. клас и 8.-12. клас и усъвършенстване на пунктуационната грамотност на учениците
- Формиращото оценяване – фактор за постигане на по-високо качество на подготовката на учениците по история и цивилизаци и по-голяма ефективност на учебния процес
- Формиране на емоционална компетентност у учениците в начална училищна възраст в контекста на новите учебни програми по български език и литература
- Формиране на умения за четене с разбиране у учениците от 1. - 4. клас в контекста на новите учебни програми по български език и литература
- Установяване равнището на формираност на езиковите и литературните компетентности у учениците от 1. - 4. клас в контекста на новите учебни програми по български език и литература
- Повишаване нивото на грамотност на учениците в 1. - 4. клас чрез обучението по български език и литература в контекста на новите учебни програми
- Обучението по български език и литература в 1. - 4. клас в мултикултурна среда в контекста на новите учебни програми
- Човекът и неговите светове в литературата
- Формиране на комуникативноречеви компетентности у учениците от 1.- 4. клас в контекста на новите учебни програми по български език и литература
- Предизвикателствата при ограмотяване на първокласниците - проблеми и похвати при разрешаването им
- НАДГРАЖДАНЕ НА ЗНАНИЯТА И УМЕНИЯТА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ЧАСОВЕТЕ ПО ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТНИЕ И СПОРТ В 1. – 4. КЛАС, СЪОБРАЗНО НОВИТЕ УЧЕБНИ ПРОГРАМИ
- Функционална грамотност по природни науки – формиране и оценяване