Национален институт за образование и приобщаващи политики ЕООД
Адрес: Слатина, ул. Владово 1
Програми
- Въведение в социално-сексуалното възпитание на деца и младежи с множество увреждания
- Организация на допълнителна подкрепа за личностно развитие в училищата и детските градини
- Обучение по предпрофесионална подготовка на големи ученици с множество увреждания
- Развиване на емоционалната интелигентност в деца и ученици
- Управление на приобщаващото образование
- Изграждане и организиране на подкрепяща среда в детската градина и училището
- Практически насоки в прилагането на държавния образователен стандарт за приобщаващото образование
- Психология на деца и ученици със специални образователни потребности
- Сензорна интеграция при деца и ученици със СОП
- Логопедичната работа в подкрепа на приобщаващото образование
- Допълнителна подкрепа за личностно развитие на деца и ученици с интелектуални затруднения.
- Управление на образователния процес в детските градини и училищата от системата на предучилищното и училищното образование
- Подкрепа и обучение на деца и ученици с емоционално-поведенчески разстройства.
- Арт техники за развитие на индивидуалността при деца и ученици от предучилищна и училищна възраст- 2 част.
- АУТИЗЪМ-ПОГЛЕД ОТВЪТРЕ. ТЕХНИКИ ЗА РАБОТА С ДЕЦА И УЧЕНИЦИ ОТ АУТИСТИЧНИЯ СПЕКТЪР
- ИДЕНТИФИЦИРАНЕ НА СПЕЦИФИЧНИ СЪСТОЯНИЯ ПРИ ДЕЦА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ. ФУНКЦИЯ И МЯСТО НА СИМПТОМА В ПСИХОЛОГИЯТА НА ДЕТСКОТО ИЗРАСТВАНЕ.
- Приобщаващо образование при деца и ученици с нарушено зрение
- Арт техники за развитие на индивидуалността при деца и ученици от предучилищна и училищна възраст
- Ненасилствена комуникация в образователна среда
- Делегирани бюджети – теория и практика
- УПРАВЛЕНИЕ НА КЛАСНАТА СТАЯ
- Превенция на професионалното прегаряне в учителската професия - Burn-out синдром
- Заучаване на мотивация за учене през целият живот
- Сензорна интеграция- фактор в ранното детско развитие. Теория и практики
- Особености в оценяването и работата с деца и ученици с множество увреждания
- Приобщаване на децата с увреден слух в образователната среда
- Подходи за адаптиране на средата и дейността с цел намаляване бариерите ограничаващи участието на децата със специални образователни потребности в контекста на приобщаващото образованиие
- Използване на помощни средства в предучилищното и училищното образование за развиване на фина моторика и графомоторни умения за деца и ученици със затрудения и СОП.
- Помощни средства и технологии в обучението на деца и ученици със специални образователни потребности
- Агресивни прояви в детската градина
- Организация на адаптиране на учебното съдържание и образователната среда
- Техники за работа с деца и ученици с хиперактивност и дефицит на вниманието
- Работа по случай с деца със специални образователни потребности и с деца в риск в училище
- Адаптиране на итерактивни и игрови методи в работата на учителя за включване на деца и ученици със СОП
- Одит и планиране на достъпността на архитектурната и физическата среда за деца и ученици със специални образователни потребности на институциите в системата на предучилищното и училищно образование
- Управление на предизвикателно и агресивно поведение
- Специфични форми на работа при ученици със слухови нарушения в общообразователните учебни заведения
- Планиране, организация, управление и контрол на образователния процес в училищата
- Сугестопедия – метод за бързо, ефективно и радостно учене
- Иновации за успешно лидерство на педагогическите специалисти
- Технологии за работа с ученици със специфични нарушения на способността за учене
- Методики за чуждоезиково обучение при ученици със специални образователни потребности
- Модели за приобщаване на деца и ученици с различен етнокултурен произход
- Особености в обучението по български език за деца и учениците, за които той не е майчин.
- Формиране на допълнителни компетенции у масовия учител за работа с деца със специални образователни потребности
- Обучение за обучители на екипи за подкрепа на личностното развитие.
- Стратегии за разпознаване, преподаване и подкрепа на деца и ученици със специални образователни потребности в условията на приобщаваща среда.
- Подкрепа и обучение на деца и ученици с комуникативни нарушения
- Изграждане и функциониране на екип за подкрепа за личностно развитие в училище/детска градина
- Ефективна комуникация и взаимодействие с родителите.
- Децата от аутистичен спектър в общообразователна среда-специфика и успешно приобщаване.
- Трансформиращ коучинг 10Х. Приложение в образованието.
- ОРГАНИЗАЦИЯ, УПРАВЛЕНИЕ, КОНТРОЛ, ОЦЕНЯВАНЕ И ИНСПЕКТИРАНЕ НА ИНСТИТУЦИИТЕ ОТ СИСТЕМАТА НА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО И УЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ
- РАННИ ПРЕДИКТОРИ ЗА ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ, ХАРАКТЕРНИ ЗА ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ