Евро Тотал Консулт ООД
Адрес: ул. "Христо Станишев" № 106
Програми
- Умения за превенция и справяне с конфликтни ситуации в училище
- Иновативни методи в образованието – как да използваме интерактивните методи на преподаване. (заличена)
- Възрастови особености на децата и учениците. Умения на учителите за справяне с предизвикателства, породени от възрастовите особености и възрастови кризи
- Емпатията в педагогическото взаимодействие на интеркултурното пространство
- Справяне с кризисни и травматични преживявания на децата в периода от раждането до седем години. /семинар с практическа работа върху казуси/
- Създаване на система за справяне с агресията и с приобщаването да децата, застрашени от отпадане от училище
- Превенция на агресивни прояви в детската градина
- Различното дете / Различният ученик
- Диагностика и учебно съдържание на допълнителното обучение по български език за деца, за които българския език не е майчин /съгласно Наредба № 6 от 11.08.2016 г. за усвояването на българския книжовен език/
- Проектно мислене и проектно обучение. Проектът като учебен метод.
- Мирната педагогика в училище. Управление на конфликтите в училищната общност
- Работа с електронни платформи за дистанционно обучение
- Електронна, интерактивна и креативна форма на обучение
- Формиране на умения на емоционалната интелигентност и емоционална отзивчивост у 6-11 годишните деца- обучение в способи за саморегулация, емпатия, толерантност
- Иновативни технологии за стимулиране на познавателната активност на 3-7-годишните деца. Игрови и информационно компютърни технологии.
- Технологии на груповата (съвместна) и свободната самостоятелна работа в детската градина
- Готовност на 6-7-годишните за училище – психологическа, интелектуална, социална и емоционална
- Кариерно ориентиране на ученици на ниво училище, кариерно ориентиране на застрашени от отпадане ученици
- Повишаване нивото на педагогическата зрелост за превенция на насилието сред деца (ученици)
- Противопоставяне и предизвикателство в поведението на детето в предучилищна възраст: предпоставки, принципи за преодоляване на проблемна ситуация с дете и за превенция на агресията, детската градина в подкрепа на родителите
- Социална и емоционална компетентност на учителя- трейнинг
- Ефективно взаимодействие между семейство и детска градина/ училище, представляващи среда за развитие и възпитание на детето/ ученика
- Интеркултурна медиация за ромските общности (по методологията на Програма „РОМЕД” на Европейската комисия и Съвета на Европа)
- Методи и форми на работа за активна самостоятелна дейност на малките ученици
- Педагогическа подкрепа за речевото развитие на деца със специални образователни потребности в обучението по български език в детската градина /съгласно Наредба за приобщаващото образование от 11.11.2016 г./
- Киберкултура
- Умения за развитие на взаимоотношенията между децата в класа
- Критично мислене или как да преподаваме инструментите за мислене по Едуард де Боно. (заличена)
- Лидерски и мениджърски умения за директори и заместик-директори в образованието (заличена)
- Тормозът в училище- превенция, противодействие, ангажиране на училищната общност
- Взаимодействие на педагозите с уязвими групи
- Емпатията в приобщаващото образование
- Училищна готовност на децата – прилагане на иновативни подходи
- Основи на екипното взаимодействие. /семинар с практически упражнения/
- Приемане на различията и права на човека в училище. Практически подходи и дейности за създаване на дух на подкрепа и разбирателство между учениците
- Стъпки към ефективно взаимодействие в системата учител-родител-дете /ученик/.
- Интеграция на деца и подрастващи със специални образователни потребности (СОП) чрез спорт
- Деца с права днес – отговорни възрастни – утре ?! (гражданско образование в детската градина)
- "Умната диаграма": разработване на информационна/гражданска/застъпническа кампания в 6 бързи стъпки
- Педагогическа подкрепа на деца с хиперактивно поведение и дефицит на внимание в детска градина
- Стресът в професията на учителя
- Информационни технологии- основи и развитие в образованието
- Парадигмата се променя: за щастието на работното място. Практики и техники за преодоляване на стреса
- Детската агресивност: причини за прояви, видове агресия, откриване и взаимодействие с агресивни деца
- Повишаване на комуникационната компетентност на директорите на детски градини и училища при работа с медиите
- Психология на професионално-педагогическото общуване
- Теория и практика на социалнопсихологическия тренинг като форма на обучение
- Формиране и развиване на ценностна интелигентност в училище
- Теория и практика на психологическито консултиране в образованието
- Управление на конфликтите в образованието
- Дебати
- Иновативни технологии за продуктивна работа в класа
- Педагогически иновации в детската градина
- Алтернативни подходи за ограмотяване в детската градина
- Техники и методи за оптимизиране на презентационни техники при изготвяне на учебни материали