"ЕВРОКЛАС-КОНСУЛТ" ЕООД
Адрес: ул. "Пряпорец" №1
Програми
- Ефективно управление на емоциите. Саморефлексия и разбиране на „другия“
- Супервизия. Групова, екипна и индивидуална. Интервизия
- Вербална и невербална комуникация
- Ефективно образование - стратегия за развитие на детската градина и на училището
- Философия на интеркултурното образование и преодоляване на стереотипи и предразсъдъци в детската градина и училището
- Включване на семейството
- Сътрудничество със социални партньори, институции и НПО в условията на мултикултурност
- Артпедагогика
- Интерактивни методи и техники на обучение
- Мениджмънт на класната стая (училищния клас)
- Знания, умения и компетенции на учителите за ефективна работа в мултикултурна среда
- Професионалното портфолио на педагогическия специалист – инструмент за отразяване на постигнатите компетентности от професионалния профил
- Проектно-базираното обучение – инструмент за качествено преподаване и учене
- Играта и нейните интерактивни функции. Формиране на игрови компетенции.
- Развитие на компетентностите на директора за ефективен мениджмънт на училището
- Работа с Microsoft Office - Word, Excel и PowerPoint
- Мултимедийни презентации с MS PowerPoint
- Обучение за формиране на знания, умения и компетентности за работа с деца и ученици със специални образователни потребности
- Разпознаване на обучителните затруднения и комплексна (обща) подкрепа на децата с обучителни трудности
- Консултативна и превантивна работа на училищния психолог и педагогическия съветник за намаляване проявите на насилие и агресия в училище. Прилагане на: Механизъм за противодействие на училищния тормоз и изработване на алгоритъм
- Работата на екипа за подпомагане на процеса на приобщаващо обучение. Стъпки при разработване на индивидуални учебни планове на учениците със специални образователни потребности
- Какво е приобщаващо образование - мястото му в новия образователен закон. Институции, които ще подпомагат осъществяването на процеса на приобщаване на децата и учениците
- Творческо развитие на детската реч
- Драматизацията − фактор за комплексна реализация на детската реч
- Образователни мултимедийни технологии в процеса на подготовка за ограмотяване
- Интерактивни методи за стимулиране речевата активност у детето в предучилищна възраст
- Обучение по БДП в детска градина и училище. Превенция на пътен травматизъм с деца. Действия за предотвратяване на пътнотранспортни произшествия, травми и злополуки с деца. Иновативни практики за възпитателно-образователната работа по БДП
- Публична комуникация и презентационни умения
- Лидерски умения: организиране и мотивиране на екип
- Психология и креативност
- Работа с интерактивна дъска
- Ефективни техники за комуникация и работа с родителите
- Техники за овладяване и контрол на професионалния стрес
- Професионалното прегаряне – разпознаване и начини за справяне
- Невербалната комуникация – основа за успешно сътрудничество
- Методи и подходи за решаване на конфликтни ситуации
- Толерантност в живота, толерантност в учебното заведение. Избягване на дискриминационни модели
- Работа с ученици употребяващи алкохол и ПАВ (психо-активни вещества). Превенция
- Повишаване на мотивацията за учене. Фактори и мотивационни модели
- Управление на екип. Фази на развитие. Роли в екипа
- Превенция на гнева и агресивното поведение
- Работа в екип. Екипно творческо мислене.
- Педагогическа практика "Утринна среща"
- Интерактивна дъска в образованието
- Електронни платформи в образованието
- Подходът на мозайката
- Мениджмънт на мултикултурна среда в занималнята и в класната стая
- С интерес към прогрес – още един поглед върху идеята за учене чрез опит и преживяване
- Успешни практики за обхват и задържане на подлежащите на задължително предучилищно образование деца. Стъпки към ефективно взаимодействие в системата детска градина-родители-деца
- Оценяване на учениците - съвременна философия, измерения и технологии
- Иновативното училище (между фикции и реалности)
- Как да работим с родителите – стратегии за ефективно взаимодействие между училището и семейството
- Радикализация и тероризъм - превантивни действия и реакции на училищния персонал и учениците
- Гражданското образование в новата парадигма на образователната система
- Приобщаващо образование: осъществяване на обща и допълнителна подкрепа в детската градина и училището
- Гняв и агресивно поведение в детската градина и в училище - програма с игри
- Семейството и Детската градина - едно възможно партньорство
- Компютърно моделиране, чрез среда за обектно-ориентирано програмиране Scratch
- Технологии за творческо възпитание в училище и в детската градина – интерактивни методи, арт-педагогика, приказки, игри за личностно развитие
- Проактивно образование за личностна перспектива
- Стрес и стратегии за справяне със стреса
- Обучение чрез методите на науката, технологиите, инженерството и математиката (STEM)
- Създаване на система за справяне с агресията и с приобщаването на децата, застрашени от отпадане от училище
- Прилагане на държавния образователен стандарт за оценяване на резултатите от обучението на учениците съгласно Закона за предучилищното и училищното образование
- Портфолиото (на учителя и на ученика) – технология
- Управление на качеството в детските градини и училищата с оглед подготовката им за инспектиране - същност, принципи, цели, изисквания, реализация, самооценяване
- Изработване на тестови задачи за оценяване и измерване на уменията на учениците върху конкретни очаквани резултати от учебните програми
- Компютърно моделиране с Microsoft MakeCode
- Технологии за формиране и развитие на ключови компетентности
- Взаимодействието (детска градина-училище-семейство) в условията на мултикултурност
- Тайните на успешната учебна екскурзия и ефективното планиране на „уроци на терен"
- Професионален профил на детския учител
- Проблемите на билингвизма в детската градина и началното училище - педагогически и методически дискурс
- Агресията – форми и методи на противодействие
- Мисловните карти за трансформиране на планирането
- Иновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процес