Сдружение "Асоциация Българско психоаналитично пространство"
Адрес: Ул. "Г.С.Раковски" 156
Програми
- ОТНОШЕНИЯТА УЧИТЕЛ-УЧЕНИК. ПРОБЛЕМЪТ ЗА ДИСЦИПЛИНАТА И РОЛЯТА НА УЧИТЕЛСКИЯ АВТОРИТЕТ
- РАБОТА С УЧЕНИЦИ, НУЖДАЕЩИ СЕ ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА ЗА ЛИЧНОСТНО РАЗВИТИЕ. ПРЕВЕНЦИЯ НА РИСКА ОТ ОТПАДАНЕ ОТ УЧИЛИЩЕ
- СПЕЦИФИКА НА РАБОТА С ДЕЦА В МУЛТИКУЛТУРНА СРЕДА
- ПОЗИЦИОНИРАНЕ НА РАБОТАТА И ФУНКЦИЯТА НА УЧИЛИЩНИЯ ПСИХОЛОГ. ПОДХОД НА РАБОТА "ЕКИП ОКОЛО ДЕТЕТО"
- ПЕДАГОГИЧЕСКО КОНСУЛТИРАНЕ
- ПРОФЕСИОНАЛНО РАЗВИТИЕ НА УЧИТЕЛИТЕ - МИСИЯТА Е НЕ/ВЪЗМОЖНА
- НА КАКВО НИ УЧАТ ДЕЦАТА, КОИТО НЕ НАУЧАВАТ
- ПАТОГЕННИТЕ СЕМЕЙСТВА
- СПЕЦИФИЧНИ ПРОБЛЕМИ В РАБОТАТА С ОСИНОВЕНИ ДЕЦА – ВТОРИ МОДУЛ
- ПСИХОЛОГИЧНАТА РАБОТА ПРИ ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА
- НАРУШЕНИЯ НА ПОВЕДЕНИЕТО: ЛЪЖАТА, КРАЖБАТА, БЯГСТВАТА, АГРЕСИЯТА
- ЕКИПНА РАБОТА С РОДИТЕЛИТЕ: ПЪРВИЧНИ ИНТЕРВЮТА И ТЕРАПЕВТИЧЕН ПОДХОД
- ДА РАЗБЕРЕМ ДЕТЕТО СЪС СПЕЦИФИЧНИ ПОТРЕБНОСТИ
- ПСИХОПАТОЛОГИЯ НА КОГНИТИВНИТЕ ФУНКЦИИ. КЪМ КАКВО НИ ПРЕПРАЩАТ ДИАГНОЗИТЕ „УМСТВЕНО ИЗОСТАВАНЕ“, „ГЕНЕРАЛИЗИРАНО РАЗСТРОЙСТВО НА РАЗВИТИЕТО“ В КОНКРЕТНАТА РАБОТА С ДЕТЕТО
- СПЕЦИФИЧНИ ПРОБЛЕМИ В РАБОТАТА С ОСИНОВЕНИ ДЕЦА - ПЪРВИ МОДУЛ
- ИЗКУСТВОТО ДА ВЪЗПИТАВАШ