ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИЯ СПЕЦИАЛИСТ ЕООД
Адрес: ж.к. Люлин, бл. 961, вх. 1, ет.5, ап.19
Програми
- Обществените съвети – приоритетни дейности
- Учителско портфолио – ефективен инструмент за управление на качеството и диференцираното оценяване
- Иновативни методи в обучението по ИТ
- Развиващо оценяване на учебните постижения
- Толерантност vs враждебност (превенция на социално неприемливо поведение на учениците в реален или потенциален риск от социално изключване)
- Майсторски педагогически клас (подкрепа за професионалното кариерно и професионалното квалификационно развитие на учителя)
- Добри и иновативни практики в училищното образование (описание, обмен и педагогическа експертиза)
- Проактивно подкрепяща образователна среда в училище
- Стратегии и техники за мотивация за учене на новите поколения ученици
- Иновативното училище като образователна среда за творческо развитие на ученика- начална степен
- Философия за деца като алтернативна педагогическа услуга и технология в Детската Градина и Началното училище
- Приобщаващо образование за деца със специфични образователни потребности
- Подкрепа за деца с дислексия в училищна среда
- Справедливост в образованието. Практики за деца, родители, учители и управленци
- Консуматорство, агресия, функционална неграмотност. Методика за превенция в детската градина и училище
- Интеркултурни модели на педагогическо взаимодействие в условията на детската градина
- Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие в условията на детската градина
- Майсторски клас: Рефлексивни иновативни педагогически технологии
- Ценности, парадигми и решения в условията на криза в образованието
- Усъвършенстване на професионалния опит на педагогическите специалисти – управление на качеството в институциите и дейности за преодоляване на проблемното поведение и налагане на санкции“
- Превенция на преждевременното напускане на ученици от училище
- Професиограма на учителската професия
- Възрастните учители в помощ на младите си колеги и ръководители
- „Задачата като основен инструмент за формиране на умения и тяхното оценяване“
- „Иновационни педагогически практики в обучението по биология“
- Гъвкаво лидерство в образованието
- Работа с електронна система за управление на образованието „Феникс”
- КОМПЮТЪРНО МОДЕЛИРАНЕ ЗА III КЛАС
- Проектно-базирано обучение в училище – акценти и насоки за приложение
- Новата учебна документация по география и икономика (в 5.клас през 2016-2017г) – традиции и иновации в географското образование
- Образователни игрови технологии в обучението по География и икономика
- Ателие за изработване на тестове за входни нива на учениците
- Оценяване на природонаучната грамотност на учениците чрез прилагане на изследователски подход в обучението.
- Методика на обучението по информационни технологии - информационни и комуникационни технологии в помощ на учителя.
- Портфолио на директора (ефективен инструмент за управление на качеството и оценяването на управленската дейност в сферата на училищното образование)
- Институционално училищно портфолио (ефективен инструмент за управление на качеството на образователните услуги в дейността на училището, на неговия имидж, рейтинг и акредитация)
- Добри иновационни практики в училище
- Електронното обучение в прогимназиален и гимназиален етап по здравно, екологично и интеркултурно образование в условията на новите учебни програми
- Разстройства от аутистичния спектър в детска и училищна възраст
- Подходи на педагогическо взаимодействие: семейство – детска градина
- Държавният образователен стандарт по предучилищно образование: парадигми и концепти
- Компетентностен профил на училищния директор. Практически възможности за професионалното му усъвършенстване върху основата на държавния образователен стандарт.
- Професионалното портфолио на учителя като инструмент за оценяване
- Усъвършенстване на професионалния опит на педагогическите специалисти – отразяване в портфолио на постигнатите компетентности на педагогическите специалисти и атестиране на дейността им
- Синдромът „Изтощеният учител“
- „Функционален анализ на държавния образователен стандарт за гражданското, здравното, екологичното и интеркултурното образование”
- „Функционален анализ на държавния образователен стандарт за оценяване на резултатите от обучението на учениците”
- „Портфолиото като инструмент за атестиране и професионално развитие на учителя по биология ”
- Интегриране на съвременни информационни и комуникационни технологии в обучението по чужд език (английски език)
- Академия за лидери, в която «бъдещето е днес»
- Конструктивната дисциплина в училище: профил и решения
- Формиране на компетентности по природни науки – изискване на новите учебни програми
- Работа с електронна система за управление на образованието „Феникс
- Облачни структури в съвременните комуникационни среди
- Обучение по чужд език (английски език) чрез иновационни практики и технологии