Фондация "Човек Плюс"
Адрес: по регистрация - 1142 София, ул. "Любен Каравелов" No 17; за кореспонденция - 1000 София, ул. "Цар Шишман" No 5, вх. Б
Програми
- Управление на класа (Classroom Management): Оценяване и овладяване от преподавателите
- Създаване на общоучилищна мрежа от подкрепящи връстници
- Резилиънсът (психична устойчивост към трудности) в училище: методики за оценяване и стимулирането му
- Кибертормоз и киберзависимости при учениците: оценяване , превенция, справяне
- Самоконтролът при децата и юношите: оценяване и стимулиране
- Ефективно и качествено училище: основни характеристики и етапи за осъществяването му
- Общоучилищна система за идентифициране, оценяване и работа с изявените и надарени ученици
- Моралното развитие на учениците: оценяване и стимулиране
- Решаване на проблеми и конфликти в образованието
- Основни лидерски умения за образователни ръководители
- Съвременно и ефективно оценяване (атестиране) и управление на постиженията на заетите в образованието
- Ефективно справяне с детско-юношеската психосоматика: енурезис, енкопрезис, астма, тикове, алергии и др.
- Формиране и развитие на характера – новата голяма цел на образованието през 21 век
- Програмна система „ВСЕ ПО” за социално, емоционално и позитивно образование на децата и юношите
- Ефективна и позитивна дисциплина в клас и в училище
- Превенция на Професионалния Стрес и бърнаута, стимулиране на Уелнеса и баланс работа-личен живот
- Насилието и Тормоза в училище – Съвременни подходи към оценяването, превенцията и справянето с тях
- Училищната готовност и успешният преход от ДГ към училище – Съвременни подходи към оценяването и стимулирането им
- Мотивация на учениците за учене и за училище – Съвременни подходи към оценяването и стимулирането ú
- Хиперактивност и невнимание при подрастващите (със СДВХ) – Комплексен Био-Психо-Социален подход към оценяването и справянето
- Ефективна работа на класните ръководители и тийм-билдинг на класа
- Стилове на учене и преподаване и използването им в клас и в училище
- Оценяване и стимулиране на Творчеството (креативност, въображение, талант, иновативност) в клас и в училище
- Подобряване на взаимодействието на училището/ДГ с родителите чрез ефективни форми и добри практики
- Тестове за психологическо оценяване на учениците и учителите – над 70 теста в 12 пакета според нуждите на училището
- Система за Ранно предупреждение и превенция на проблемно поведение и рискове в клас и в училище
- Позитивно образование и позитивен климат в клас и в училище – оценяване, стимулиране и залагане на силните страни на учениците и учителите
- Емоционална компетентност
- Социална компетентност
- Умения и качества на учениците за 21 век – кои са те и как да ги постигнем
- Съвременна и Ефективна СТАТИСТИЧЕСКА ОБРАБОТКА на информацията в училище (от ученици, учители, родители и др.)
- Базирано на доказателства образование (обучение, възпитание ) – как да го постигнем?
- Създаване и функциониране на ефективни екипи в образованието