EТ "Интербизнес - Радка Стаменова"
Адрес: бул. "Македония" № 6
Програми
- Агресия, насилие, тормоз. Tехники за контрол на гнева. Превенция на агресията. Разпознаване и превенция на гнева и агресията в училище. Форми и методи на противодействие.
- Позитивна комуникация в образованието (в екипа, с децата, с родителите). Как да водим трудните разговори, да се справяме с конфликтни ситуации, да разбираме и да бъдем разбрани. Изграждане и обогатяване на добрите отношения, повишаване на личностната мотивация и емпатията на колектива.
- Професионалният стрес – практически техники за превенция и справяне със стреса на работното място. Тренинг по позитивно мислене – практически техники за повишаване на вътрешната мотивация, справяне със стреса и положителна промяна в мисловните процеси.
- Изготвяне и управление на Европейски проекти
- Европейски практики за прилагането на междупредметни връзки в обучението по чужд език (прогимназиален и гимназиален етап).
- Интерактивно обучение чрез развиване на презентационни и комуникационни умения.
- Еко образование. Техники и игри за включване на екологичното образование в педагогическия процес в училище и детската градина.
- Мотивация, дисциплина, внимание – как да завладеем класа/групата, да задържим вниманието им и да ги вдъхновим да продължат да работят сами.
- Демократичното образование. Интерактивни методи за работа в училище. Класически неосократически диалог и съвременен неосократически диалог и тяхното приложение за преподаване на етика, психология, физика и математика.
- Създаване и използване на дигитални учебни ресурси. Използване на информационни технологии по различните предмети в обучението.
- Тeхники за стимулиране на логическото мислене, въображението и паметта при ученици. Когнитивни механизми. Типове памет. Теории за ученето.
- Превенция на отпадането от училище и реинтеграция при завръщане
- Повишаване на самочувствието и позитивната самооценка на учителя. Презентационни умения. Умения за публично представяне. Тренинг за личностно развитие и добро настроение.
- Проблеми на оценяването в училище. Конструиране на критерии за оценяване чрез наблюдение на поведението. Въведение в поведенческата теория и приложението й за целите на образованието.