No Details Options
41

КЛАСНАТА СТАЯ И УЧЕБНО-ВЪЗПИТАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС

Книги, дисертации, статии, 2007-2016. Бълг., англ. ез.

63 заглавия, 15 lv.

Rate
42

КЛЪСТЕРИ ВЪВ ВИСШЕТО И НАД ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ ВЪВ ФРАНЦИЯ

Представена е политиката за формиране и същността на клъстерите за научноизследователска дейност и висше образование във Франция. Резюмирани са нормативните изисквания към тяхната структура. Посочено е участието на висшите училища в бизнес клъстери.

април 2015 г., 12 стр., 11 lv.

Rate
43

КОМЕНСКИ, РУСО, ПЕСТАЛОЦИ И ПИАЖЕ ЗА ВЪЗПИТАНИЕТО И ОБРАЗОВАНИЕТО

Книги, дисертации, статии. Бълг., рус., англ. ез.

100 заглавия, 25 lv.

Rate
44

КОНТРОЛ ВЪРХУ ЗАЕМАНЕТО НА АКАДЕМИЧНИ ДЛЪЖНОСТИ В СТРАНИТЕ ОТ ЕС

В реферативния обзор са разгледани нормативните разпоредби, отнасящи се до академичния състав на институциите за висше образование в страните от ЕС. Представени са накратко условията за допускане до конкурси за заемане на академични длъжности, критериите за тяхното провеждане, изискванията към образованието на кандидатите, процедурите по назначаване, възможностите за кариерно развитие на преподавателите.

януари 2015 г., 32 стр., 21 lv.

Rate
45

КРИТЕРИИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И СИСТЕМИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА УЧЕБНИЦИ В РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ

Систематизирани са основните резултати на международната конференция "Европейски практики за избор и разпространение на учебници", проведена в София през 2010 г. Представени са нормативните уредби, критериите и процедурите по одобряване на учебници в Австрия, Белгия (Френскоговореща общност), Германия, Италия, Канада, Полша, САЩ, Словакия, Унгария, Франция, Холандия и Швеция. Приложени са също ръководните принципи за качествени учебници на Бюрото по образование на Хонг Конг, като накратко е представен и софтуер за анализ на съдържанието на учебник.

юни 2017 г., 56 стр., 66 lv.

Rate
46

КРИТЕРИИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И СИСТЕМИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА УЧЕБНИЦИ В РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ

Систематизирани са основните резултати на международната конференция "Европейски практики за избор и разпространение на учебници", проведена в София през 2010 г. Представени са нормативните уредби, критериите и процедурите по одобряване на учебници в Австрия, Белгия (Френска общност), Германия, Италия, Канада, Полша, САЩ, Словакия, Унгария, Франция, Холандия и Швеция. Приложени са също ръководните принципи за качествени учебници на Бюрото по образование на Хонг Конг, като накратко е представен и софтуер за анализ на съдържанието на учебник.

август 2015 г., 55 стр., 32 lv.

Rate
47

ЛИДЕРСТВО И МЕНИДЖМЪНТ В ОБРАЗОВАНИЕТО

Книги, дисертации, статии, 2007-2015. Бълг., англ. ез.

52 заглавия, 10 lv.

Rate
48

ЛИТЕРАТУРНО ОБРАЗОВАНИЕ И КРИТИЧЕСКО МИСЛЕНЕ

Книги, дисертации, статии, 2009-2015. Бълг., рус., англ. ез.

44 заглавия, 10 lv.

Rate
49

МАГИСТЪРСКАТА ТЕЗА - МЕТОДОЛОГИЯ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И ЗАЩИТА

Книги. Бълг. ез.

26 заглавия, 10 lv.

Rate
50

МЕЖДУНАРОДНИЯТ ОПИТ ЗА НАМАЛЯВАНЕ ТЕЖЕСТТА НА УЧЕНИЧЕСКИТЕ РАНИЦИ

Представена е актуална информация от официални източници за оповестени мерки и препоръки, свързани с проблема за тежестта на ученическите раници, в Австралия, Австрия, Германия, Индия (щат Телангана), Ирландия, Италия, Словакия, САЩ (щат Калифорния), Филипини, Хонг Конг и Чехия.

декември 2017 г., 28 стр., 38 lv.

Rate
page page size First Previous Next Last