No | Details | Options |
---|---|---|
41 |
КЛАСНАТА СТАЯ И УЧЕБНО-ВЪЗПИТАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС Книги, дисертации, статии, 2007-2016. Бълг., англ. ез. 63 заглавия, 15 lv. |
Rate |
42 |
КЛЪСТЕРИ ВЪВ ВИСШЕТО И НАД ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ ВЪВ ФРАНЦИЯ Представена е политиката за формиране и същността на клъстерите за научноизследователска дейност и висше образование във Франция. Резюмирани са нормативните изисквания към тяхната структура. Посочено е участието на висшите училища в бизнес клъстери. април 2015 г., 12 стр., 11 lv. |
Rate |
43 |
КОМЕНСКИ, РУСО, ПЕСТАЛОЦИ И ПИАЖЕ ЗА ВЪЗПИТАНИЕТО И ОБРАЗОВАНИЕТО Книги, дисертации, статии. Бълг., рус., англ. ез. 100 заглавия, 25 lv. |
Rate |
44 |
КОНТРОЛ ВЪРХУ ЗАЕМАНЕТО НА АКАДЕМИЧНИ ДЛЪЖНОСТИ В СТРАНИТЕ ОТ ЕС В реферативния обзор са разгледани нормативните разпоредби, отнасящи се до академичния състав на институциите за висше образование в страните от ЕС. Представени са накратко условията за допускане до конкурси за заемане на академични длъжности, критериите за тяхното провеждане, изискванията към образованието на кандидатите, процедурите по назначаване, възможностите за кариерно развитие на преподавателите. януари 2015 г., 32 стр., 21 lv. |
Rate |
45 |
КРИТЕРИИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И СИСТЕМИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА УЧЕБНИЦИ В РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ Систематизирани са основните резултати на международната конференция "Европейски практики за избор и разпространение на учебници", проведена в София през 2010 г. Представени са нормативните уредби, критериите и процедурите по одобряване на учебници в Австрия, Белгия (Френскоговореща общност), Германия, Италия, Канада, Полша, САЩ, Словакия, Унгария, Франция, Холандия и Швеция. Приложени са също ръководните принципи за качествени учебници на Бюрото по образование на Хонг Конг, като накратко е представен и софтуер за анализ на съдържанието на учебник. юни 2017 г., 56 стр., 66 lv. |
Rate |
46 |
КРИТЕРИИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И СИСТЕМИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И ОДОБРЯВАНЕ НА УЧЕБНИЦИ В РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ Систематизирани са основните резултати на международната конференция "Европейски практики за избор и разпространение на учебници", проведена в София през 2010 г. Представени са нормативните уредби, критериите и процедурите по одобряване на учебници в Австрия, Белгия (Френска общност), Германия, Италия, Канада, Полша, САЩ, Словакия, Унгария, Франция, Холандия и Швеция. Приложени са също ръководните принципи за качествени учебници на Бюрото по образование на Хонг Конг, като накратко е представен и софтуер за анализ на съдържанието на учебник. август 2015 г., 55 стр., 32 lv. |
Rate |
47 |
ЛИДЕРСТВО И МЕНИДЖМЪНТ В ОБРАЗОВАНИЕТО Книги, дисертации, статии, 2007-2015. Бълг., англ. ез. 52 заглавия, 10 lv. |
Rate |
48 |
ЛИТЕРАТУРНО ОБРАЗОВАНИЕ И КРИТИЧЕСКО МИСЛЕНЕ Книги, дисертации, статии, 2009-2015. Бълг., рус., англ. ез. 44 заглавия, 10 lv. |
Rate |
49 |
МАГИСТЪРСКАТА ТЕЗА - МЕТОДОЛОГИЯ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И ЗАЩИТА Книги. Бълг. ез. 26 заглавия, 10 lv. |
Rate |
50 |
МЕЖДУНАРОДНИЯТ ОПИТ ЗА НАМАЛЯВАНЕ ТЕЖЕСТТА НА УЧЕНИЧЕСКИТЕ РАНИЦИ Представена е актуална информация от официални източници за оповестени мерки и препоръки, свързани с проблема за тежестта на ученическите раници, в Австралия, Австрия, Германия, Индия (щат Телангана), Ирландия, Италия, Словакия, САЩ (щат Калифорния), Филипини, Хонг Конг и Чехия. декември 2017 г., 28 стр., 38 lv. |
Rate |