No | Cover | Details | Options |
---|---|---|---|
1601 |
|
Цимерман, Мишел София: Рива, 2011. - 287 с. ISBN: 978-954-320-350-5 |
Rate |
1602 |
|
Всичко започва от детството. Детето в нас и до нас Даскалова, Стела София: Сиела, 2011. - 227 с. ISBN: 978-954-28-0987-6 |
Rate |
1603 |
|
Митът за дисциплината. От пуслушанието към сътрудничество Кон, Алфи София: Изток-Запад, 2011. - 206 с. ISBN: 978-954-321-907-0 |
Rate |
1604 |
|
(Н)етикет и възпитание. С фокус към юношите Господинов, Владислав София: Изток-Запад, 2011. - 247 с. ISBN: 978-954-321-951-3 |
Rate |
1605 |
|
Мениджмънт на класа. Какво знае, може и прави учителят като ефективен мениджър на ученически клас? Николаева, Силвия София: Анубис, 2011. - 291 с. ISBN: 978-954-426-897-8 |
Rate |
1606 |
|
Методика на обучението по математика в началните класове Димитров, Димитър, Ангелина Манова Благоевград: Университетски издателство "Неофит Рилски", 2011. - 343 с. ISBN: 978-954-680-737-3 |
Rate |
1607 |
|
София: Изток-Запад, 2011. - 552 с. ISBN: 978-954-321-926-1 |
Rate |
1608 |
|
Смисловото изграждане на социалния свят Шютц, Алфред София: КХ, 2010. - 447 с. ISBN: 978-954-587-152-8 |
Rate |
1609 |
|
Овчаров, Николай София: Сиела, 2010. - 355 с. ISBN: 978-954-28-0785-8 |
Rate |
1610 |
|
София: Нов български университет, 2011. - 437 с. ISBN: 978-954-535-619-3 |
Rate |