No Корица Информация Опции
1771

Моята орисия : Спомени

КАЛИГОРОВ, Христо Савчев

София : Унив. изд. "Стопанство", 2005. - 291 с.

ISBN: 954-494-636-5

Оцени
1772

Основи на етологията и физиологията на поведението

ИВАНОВ, Радой, Даниела Симеоновска-Николова, Венцислав Делов

София : Унив. изд. "Св. Климент Охридски", 2007. - 395 с.

ISBN: 978-954-07-2592-5

Оцени
1773

Портфолиото на преподавателя

ГЮРОВА, Вяра, Ваня Божилова

София : Агенция ЕВРОПРЕС, 2008. - 259 с.

ISBN: 978-954-91890-8-7

Оцени
1774

Using Technology Wisely : The Keys to Success in Schools

WENGLINSKY, Harold

New York etc. : Teachers College Press, 2005. - 101 p.

ISBN: 0-8877-4584-7

Оцени
1775

Technology Supported Learning and Teaching : A Staff Perspective

Hershey etc. : INFOSCI, 2006. - 335 p.

ISBN: 1-59140-962-2

Оцени
1776

Technology Enhanced Learning : IFIP World Computer Congress, August 22-27, 2004, Toulouse, France

New York : Springer, 2005. - 188 p.

ISBN: 0-387-24046-2

Оцени
1777

Systems for State Science Assessment

Washington : The National Academies Press, 2006. - 229 p.

ISBN: 0-309-09662-6

Оцени
1778

Педагогика

ЧАВДАРОВА-КОСТОВА, Сийка, Вася Делибалтова, Бончо Господинов

София : Унив. изд. "Св. Климент Охридски", 2008. - 299 с.

ISBN: 978-954-07-2664-9

Оцени
1779

Beyond E-Learning : Approaches and Technologies to Enhance Organizational Knowledge, Learning, and Performance

ROSENBERG, MARC J.

San Francisco : Pfeiffer, 2006. - 375 p.

ISBN: 978-0-7879-7757-3

Оцени
1780

Motivation, Engagement and Educational Performance : International Perspectives on the Contexts for Learning

New York : Palgrave, 2005. - 272 p.

ISBN: 978-0-333-92059-6

Оцени
стр. бр. на стр. Първа Предишна Следваща Последна