Дидактична психодрама и сценични ролеви симулации, креативни инструменти в подкрепа на иновативни образователни практики

Настоящата разработка представя опит в адаптирането на възможностите на метода групова динамика, социометрия и психодрама към условията на училищна среда и по-конкретно в измерението на иновативни подходи към изучаването на теми в отделни дисциплини.

Адаптация или деградация: что происходит с образовательной инновацией в условиях типового образовательного процесса?

Статья посвящена изучению процессов трансформации инновационной технологии обучения в условиях типового образовательного процесса. Исследование проведено на примере технологии сквозного проектирования, разработанной на основе методологии CDIO в соответствии с ее стандартми, для бакалаврията по технических направлениям подготовки.

Empowering teachers' learning to develop innovative skills for students

This research aims at empowering teachers' learning to develop innovative skills for students at high schools under the office of the basic education commission. It is one of the research projects in the research series regarding 21st century skills which are the outcomes of the advancement of digital technology as well as society becoming knowledge-based in the 21st century by processing many different views which have been proposed globally across the Internet and sorting them to create educational innovation.

Образователни иновации и съвременни технологии

Статията разглежда образователните иновации и съвременни технологии на учениците от начален етап. Вниманието е насочено към обучението в електронна среда, което се наложи да използваме в обучението на учениците в начална училищна възраст. Обръща се внимание на образователните иновации, които се свързват с нововъведения за подобряване на пътищата за усвояване на знания, умения, отношения, компетентности, поведение на участващите в образователния процес. Разглежда се понятието “иновация”, приложението на иновативните методи в обучението.

Международный опыт инновационной деятельности в странах евросоюза и японии

В современном мире международный опыт в области инноваций, сотрудничество и обмен опытом между компаниями и странами сети и устанавливает эффективную систему координации между частными, научными, образовательными и государственными организациями. Основным отличием является создание благоприятной и стимулирующей среды для инновационной деятельности.

Use of innovative methods in the teaching of physical education at Trakia university: Stara Zagora and the practice of rugby

Innovative methods represent new approaches to teaching and learning in all disciplines of higher education. Until now, they have remained largely isolated in sports activities in higher schools. A set of methods is presented, with the aim of better feedback between participants in the educational process, strengthening interest and increasing motivation to participate in classes. The contribution of innovations in the development of the thinking of female students is assessed.

Технологични подходи за персонализирано обучение с използване на образователни компютърни игри

През последните десетилетия технологичният напредък променя почти всички сфери на съвременното общество. Промените обхващат начините на работа, обучение и общуване, като информационните и комуникационните технологии (ИКТ) и компютрите подобряват значително качеството и ефективността им. Образованието, като социална област, също силно се повлиява и тези промени се отразяват на начина на придобиване на знания в глобален мащаб и на всички нива на обучение.

Основные критерии оценки эффективности инновационной деятельности вуза

В условиях перехода России на инновационный тип развития одной из основных проблем является нехватка нехватка, а в отдельных случаях и полное отсутствие квалифицированных кадров. Решению данной проблемы способствуют высшие учебные заведения, которые ориентированно на инновации. Основными задачами, стоящими перед ВУЗами, являются - содействие в формировании инновационного пути развития российской промышленности, активное участие в реализации.

Investigating and implementing a student vocational education model for educational innovation

The development of each student's awareness serves as the governing principle for high school vocational education programs. This awareness then becomes the driving force behind the progression of the educational process. Career education activities for students are the relationships between the objectives, contents, methods and forms of organization of educational activities that are directly and constantly influenced by the educational environment.

Използването на изкуствен интелект като иновационен инструмент за привличане на студенти в медицинските университети в българия

Използването на Изкуствен Интелект(ИИ) в образователния процес предоставя вълнуващ потенциал за привличане на студенти и подобряване на образователния опит. Внедряването му в кандидатстудентските кампании е иновативен подход, който привлича студентите чрез персонализирани информационни стратегии, виртуални асистенти и анализ на поведението им. ИИ осигурява по-ефективно управление на кандидатстванията, предвиждане на тенденции и визуално привлича студентите с модерни технологии. Този подход демонстрира ангажираност към иновации и създава уникални, технологично напредничаващи преживявания за бъдещите студенти.

Рынок и образовательные инновации в вузе

Высшая школа является центральным элементом элементом цепочки воспроизводства высококвалифицированных специалистов и одним из основных производителей образовательных услуг. При этом высшее образование является определяющим фактором формирования человеческого капитала и активной составляющей трудового потенциала общества.

Educational innovation with alternative credentials as a driver of the digital transformation of the university: a case study in Latin America

The dynamics of change in the work environment are becoming more dizzying, given that adopting new technologies generates new knowledge and jobs. This research analyzed a case study of a Mexican university implementing alternative credentials. The method was instrumental case study research, with exploratory and descriptive categories, applying three instruments: documentary analysis of alternative credential programs, a questionnaire, and interviews with the experts involved in designing and delivering alternative credentials.

Интерактивни и иновативни методи на преподаване и прилагането им в професионалното образование

Статията разглежда обучението на ученици чрез ролеви игри и приложен софтуер в професионалните училища. Вниманието е насочено към обучение чрез ролеви игри и счетоводен приложен софтуер за генериране на документи, което представлява иновация. Обръща се внимание на образователните иновации, които се свързват с нововъведения за подобряване на пътищата за усвояване на знания, умения, компетентности, поведение на участващите в образователния процес.

Модели и технологии инноваций в образовательных учреждениях

В статье раскрываются условия управления инновациями в образовательных учреждениях, позволяющие внедрять образовательные инновации, и исследуется фактическая целесообразность их внедрения. Представлены теоретические основы управления инновациями лицом, ответственным за современное образовательное учреждение содержательным аспектам инновационной деятельности, а также анализируются этапы внедрения и управления инновационной деятельностью в образовательных учреждениях.

Online education via media platforms and applications as an innovative teaching method

Online teaching has globally become a part of the learning process and has been more well-established in developed countries. In developing countries, online teaching or e: Learning is not practiced or recognized officially by educational organizations and policymakers. On the other hand, it is well known that computers and technology are the future; in such a case, the advancement of distance: learning or online learning is immensely remarkable. It has reduced teachers’ and students’ introversion concerning e: learning and technology and has provided a platform for learning new technologies and developing new skills.

e-Book: Transforming medical education : historical case studies of teaching, learning, and belonging in medicine

In recent decades, researchers have studied the cultures of medicine and the ways in which context and identity shape both individual experiences and structural barriers in medical education. The essays in this collection offer new insights into the deep histories of these processes, across time and around the globe.Transforming medical Education compiles twenty-one historical case studies that foreground processes of learning, teaching, and defining medical communities in educational contexts.

e-Book: Curriculum Development for Medical Education : A Six Step Approach

A thoroughly revised and updated fourth edition of a text that has become an international standard for curriculum development in health professional education.Intended for faculty and other content experts who have an interest or responsibility as educators in their discipline, curriculum development for medical education has extended its vision to better serve a diverse professional and international audience.

Проектно базирано здравно обучение в съвременното начално училище

Училището има уникалната възможност да играе основна роля за укрепване на индивидуалното и общественото здраве. Началният етап на образование е особено подходящ за развиване и затвърдяване на здравни умения и навици у децата. В този аспект проектно базираното обучение с присъщите му интерактивност и активност може да бъде много ефективно. В статията са разгледани характеристиките, възможностите и предимствата на проектното обучение в образователно-възпитателния процес.

Содержание примерных образовательных программ и школьных учебников в контексте формирования и оценки знаний обучающихся о здоровье и здоровом образе жизни

Образовательные стандарты, примерные рабочие программы основного общего образования и учебники по дисциплинам «Окружающий мир», «Основы безопасности жизнедеятельности», «Биология», «Физическая культура». Аналитическую базу составили 17 учебников и примерные рабочие программы, используемые в четырех московских школах.

Students' opinions on the usage of mobile augmented reality application in health education

The use of mobile augmented reality technology has recently improved in education and training methods. Studies have shown that this new technology has a positive effect on education and students. This study aims to present a synthesis of the studies on mobile augmented reality in health education with a critical approach and to develop suggestions for future researchers. In addition, by presenting an application on the effect of the use of augmented reality in health education on the performance of students, it is aimed to investigate the students' perspectives on the use of this technology and its use as an educational tool in teaching-learning through students' perspectives.