Институт за Човешки Ресурси ООД
Address: ул. "инж. Георги Белов" № 17, ет. 4
Programs
- Повишаване на мотивацията за учене. Методи за създаване на положителна перспектива
- Овладяване и контрол на професионалния стрес
- Мотивационни стратегии за подкрепа на младите учители
- ДОС за профилираната подготовка
- ДОС за управление на качеството на институциите. Оценка и самооценка
- Нужди на детето и ученика, свързани с развитието му
- „Съвременни педагогически методи за повишаване качеството на учебния процес. Подходът на обърнатата класна стая“
- "Kибертормоз сред подрастващите - програма за подготовка на педагогически специалисти за кибер рисковете и справянето с тях в различните възрастови групи"- 2 кредита
- Да опознаем другия, за да обогатим себе си. Иновативни педагогически практики
- Внедряване на облачните технологии като средство за решаване на образователни задачи
- "Bзаимоотношения ученик, родител, учител. Модели за успешно изграждане и управление на взаимодействието. Бариери пред успешното взаимодействие и градивни подходи за преодоляването им."- 2 кредита
- Видове подкрепа за личностно развитие на деца и ученици, съгласно Наредбата за приобщаващо образование
- Комуникация и емпатия – различната гледна точка
- Работа с електронни ресурси в образованието
- Спортна психология
- Мотивация за повишаване на квалификацията и подобряване на резултатите от работата на учителя
- Диагностика и работа с ученици с различна степен на обучаемост. СОП
- Ефективни методи за управление, решаване на конфликти и взимане на решения
- Интегриране в училищната и социалната среда
- Иновативни форми и методи в процеса на обучението
- Резилианс като възможност да се посрещат ударите на живота
- Работа в екип. Лидерство. Организация на екип
- Творческите игри и тяхната роля при формиране на познавателна активност у децата
- Акценти в ДОС за приобщаващо образование. Подкрепа за равен достъп до качествено образование и за развитие на потенциала на всяко дете и ученик
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици със специфични нарушения на способността за учене
- Училищен маркетинг. Успешни стратегии за популяризиране на учебното заведение
- Вербална и невербална комуникация. Основа за успешно сътрудничество между участниците в образователната система
- Презентационни умения и креативност в преподаването
- Модели на работа с деца в смесена група
- Обучение по ДОС за оценяване на учениците. Нормативни основания. Акценти
- Подкрепа на новопостъпващи учители и педагогически специалисти
- "Изготвяне на електронни дидактически материали, електронни уроци, електронни тестове, чрез съвременните възможности на дигиталните технологии."- 2 кредита
- Как да се справи учителя, когато е жертва на тормоз
- Педагогическа работа с детските потребности, в контекста на позитивната мотивация
- Действия на педагогическите специалисти при прояви на тормоз в учебното заведение
- Педагогическа работа с формиращата се личност на юношата
- Спортът като инструмент за справяне с агресията
- "Конфликтите в училище и детската градина и ролята на учителя в управлението и разрешаването им. Възникване, етапи на развитие и стратегии за разрешаване."
- Бягството, агресията, лъжата и кражбата като част от развитието на детето, ученика
- Развиване на емоционална интелигентност у учениците
- ДОС за инспектирането на детските градини и училищата
- ДОС за институциите в системата на предучилищното и училищното образование
- ДОС за организация на дейностите в училищното образование
- ДОС за усвояването на българския книжовен език
- Интелигентност и креативност. Разпознаване и развитие на потенциала на децата и учениците
- Изграждане на лидерски умения. Овладяване на аудиторията
- Как да разпознаем лъжата
- Работа със задължителната документация по Наредбата за приобщаващо образование
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици със СОП
- "Eмоционална и социална интелигентност. Как правилно да ги развиваме, за да бъдем професионално и лично успешни."- 2 кредита
- Първите 7
- Ефективни методи за преодоляване на нетолерантността към децата със СОП в масовите учебни заведения
- Обучение по ДОС за предучилищно образование. Програмни системи. Стратегия за развитие на детската градина
- Играта като интерактивен метод на обучение в образователния процес
- Организиране на събития в училище или детска градина. Тържества, семинари, конференции
- Методи и стратегии за приобщаване на деца и родители към училищната среда
- Повишаване на възприемчивостта на обучаемите в деликатните форми на предразсъдъците и дискриминацията
- Възрастова психология. Необходими знания и практически умения за педагози
- „Новости в обученията за усвояване на езици. Как да повишим мотивацията за учене на учениците“
- „Съвременни педагогически методи в обучението. Педагогически ползи от социалните медии в образованието“
- Иновативни педагогически методи за повишаване качеството на учебния процес. Преподаване чрез технологии.
- Проблемно поведение в училище. Трудните деца
- Електронното портфолио като инструмент за атестиране и професионално развитие на учителя
- Успешният финансов мениджмънт на директора на образователната институция в условията на новия стандарт за финансиране на образователните институции. Правомощия на директора за управление на делегиран бюджет
- Профилирано обучение и подготовка на надарени ученици
- Мотивация за работа на учители и педагогически специалисти
- "Иновативни методи в преподаването. Ефективни педагогически, психологически и творчески техники."- 2 кредита
- "Играта като интерактивен образователен метод, развиващ уменията, компетентностите, ценностите и нагласите на участниците в образователния процес."- 3 кредита
- Професионално портфолио на учителите, директорите и другите педагогически специалисти
- Изграждане на добър имидж на училището. Социален и икономически ръст на учебното заведение
- "Cтрес и "Бърнаут" в учителската професия. Прилики и разлики, фактори, симптоми, психосоматични проявления. Методи за лично справяне и превенция."-2 кредита
- Обучение по ДОС за статута и професионалното развитие на учители, директори и други педагогически специалисти
- Първа долекарска помощ
- "Bнедряване на облачните технологии като средство за решаване на образователни задачи"- 2 кредита
- Работа с деца преживели травми. Симптоми и поведение
- "Изготвяне на електронни дидактически материали, електронни уроци, електронни тестове чрез съвременните възможности на дигиталните технологии."- 3 кредита
- "Играта като интерактивен метод на обучение в образователния процес"- 2 кредита
- "Tворческите игри и тяхната роля при формиране на познавателна активност у децата."- 2 кредита
- Създаване и функциониране на система за финансово управление и контрол в ДГ и училище
- Акценти на педагогическата работа с трудни деца
- "Eмоционална и социална интелигентност. Как правилно да ги развиваме, за да бъдем професионално и лично успешни."- 3 кредита
- "Oбразование за утрешния ден - обучение в дигитални умения и създаване на дигитално учебно съдържание за учители и други педагогически специалисти от детски градини и училища."- 2 кредита
- "Oбразование за утрешния ден - обучение в дигитални умения и създаване на дигитално учебно съдържание за учители и други педагогически специалисти от детски градини и училища."- 3 кредита
- "Образование за утрешния ден - обучение в дигитални умения и създаване на дигитално учебно съдържание за учители и други педагогически специалисти от детски градини и училища."
- "Pабота в мултикултурна образователна среда. Формиране на мотивация за активно приобщаване на децата и учениците в системата на предучилищното и училищното образование."- 2 кредита
- Практически насоки към учителите за идентифициране и работа с деца с обучителни затруднения от различните групи
- "Pабота в мултикултурна образователна среда. Формиране на мотивация за активно приобщаване на децата и учениците в системата на предучилищното и училищното образование."- 3 кредита
- "Pабота с електронни ресурси в образованието"- 2 кредита
- Когнитивно развитие в предучилищна възраст
- Развиване на ключови социални умения. Силата да убеждаваш и да владееш своите и чуждите емоции. Комуникативни способности
- "Pабота с електронни ресурси в образованието"- 3 кредита
- "Tворческите игри и тяхната роля при формиране на познавателна активност у децата"- 3 кредита
- Процедури по предоставяне на обща и допълнителна подкрепа
- "Cъздаване на електронно учебно съдържание. Вмъкване на елементи, анимации и озвучаване на презентации"- 2 кредита
- "Pабота в дигитална среда - изготвяне на електронни дидактически материали, електронни уроци, електронни тестове, чрез съвременните възможности на дигиталните технологии."- 2 кредита
- "Aдаптиране на учебното съдържание като част от общата и допълнителната подкрепа"- 2 кредита
- "Интелигентност и креативност. Разпознаване и развитие на потенциала на децата и учениците. Педагогическа работа с надарени деца и ученици."- 2 кредита
- Изграждане на добър имидж на детската градина. Социален и икономически ръст на учебното заведение
- Адаптиране на учебното съдържание като част от общата и допълнителната подкрепа
- "Иновативни форми и методи в процеса на обучението"- 2 кредита
- Организация на пространството в класната стая, като елемент от общата и допълнителната подкрепа
- "Иновативни форми и методи в процеса на обучението"- 3 кредита
- "Pазрешаване на конфликти в училищна и предучилищна среда"- 3 кредита
- Презентационни умения за изграждане на авторитет
- Здравословни и безопасни условия на труд
- Връзки с обществеността и реклама на образователните институции
- "Pазрешаване на конфликти в училищна и предучилищна среда"- 2 кредита
- Взаимоотношения ученик, родител и учител. Приложими практики за педагогическите специалисти
- Работа с интерактивна дъска
- Основи на създаването на презентации (начално ниво)
- Основни принципи и инструментариум за оценка на актуалното развитие на детето
- Създаване на електронно учебно съдържание. Вмъкване на елементи, анимации и озвучаване на презентации (напреднали)
- Педагогическа работа с деца с поведенчески проблеми
- Агресия в училищна възраст. Методи за корекции на агресивното поведение
- Изготвяне на дидактически материали с MS Word
- Социална и емоционална компетентност на учителя
- Класен ръководител – организация на класа
- Добри и иновативни практики в училищното образование
- Изграждане на ключови социални умения
- Кариерно консултиране и ориентиране. Избор на професия и образование
- Формиране на предприемачески умения у учителите
- Създаване на електронни тестове
- Подобряване качеството на обучение
- Детско развитие в контекста на обкръжението на детето и разпознаване на рискови и защитни фактори с влияние върху ученето, научаването и участието на детето
- Управление и организация в образователната институция. Трудово-правни отношения. Нормиране и заплащане на труда в институциите в системата на предучилищното и училищното образование
- Атестиране на педагогическите специалисти-практически насоки за успешно оценяване и самооценяване. Оценка на труда и формиране на работната заплата
- Кандидатстване по програми и проекти за развитието на училището и детската градина
- Съвременни стратегии за взаимодействие между родители и детската градина
- Усвояване на психологически модели на поведение за управление на сложни, критични и екстремни ситуации в училищна среда
- Обществените съвети. Приоритетни дейности
- Превенция на ранното отпадане от училище
- Активно учене. Учене чрез сътрудничество, проектно учене, проблемно-базирано обучение
- Агресия и агресивно поведение при децата
- Личен и корпоративен стил при изяви в публичното пространство
- Алтернативни методи за мотивация за работа на учители и педагогически специалисти
- Когнитивно развитие в училищна възраст
- Функции на екипите в контекста на Наредбата за приобщаващо образование
- Стратегии за намаляване на стреса и тревожността в класната стая
- Стратегии за намаляване на стреса и тревожността при децата със СОП
- Укротяване на гнева
- Творческата игра като метод за нравственото формиране на личността на подрастващите
- Расови и етнически отношения в образованието
- Работа в мултикултурна среда и насърчаване интеграцията на ромите
- Педагогическа подкрепа за децата в риск от отпадане от системата на образование и на техните семейства
- Профилактика и усилване на мозъчната дейност на педагогическите специалисти
- Педагогическа подкрепа при деца с увреждания и техните семейства
- Девиантно поведение. Методи за корекции на девиантното поведение
- Разрешаване на конфликти в училищна и предучилищна среда
- Ефективна работна среда. Модели за изграждане и подобряване
- Организиране и управление на образователния процес. Стратегии и методи на преподаване
- Педагогически подход за повишаване на родителския капацитет в зависимост от възрастта и потребностите на децата
- Управление на динамиката на урока и на педагогическата ситуация в класната стая
- Педагогически подход към интеркултурната комуникация
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици билингви
- Прояви на тормоз в училище. Превенция на тормоза и насилието между учениците
- Формиране на умения за работа в екип и за изграждане на позитивен организационен климат, чрез поощряване уменията на учениците за общуване и за интегриране в училищната и социалната среда
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици с детска церебрална парализа (ДЦП)
- Провеждане на национално външно оценяване на ученици със СОП
- Развиване на емоционалната интелигентност на учителя с цел предоставяне на емоционална подкрепа за повишаване на самооценката на ученика
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици с емоционални и поведенчески разстройства
- Агресия и агресивно поведение в училище
- Ранни маркери за дефицити в развитието в ранна детска възраст
- Взаимоотношения между педагогически специалисти, родители и екипите за подкрепа
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици с интелектуални затруднения
- ДОС за финансирането на институциите
- Предизвикателствата на педагогическата и психологическата подкрепа на децата със затруднения в развитието, децата с проблемно поведение и децата със специални образователни потребности
- Иновативни методи в обучението. Педагогически ползи от социалните медии в образованието
- Изграждане на ефективна училищна среда
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици с разстройства от аутистичния спектър
- Педагогическа подкрепа на деца с хиперактивно поведение и дефицит на внимание
- Мениджмънт в класната стая. Организация на учебния процес
- Провеждане на национално външно оценяване на ученици
- Импликации на новите образователни политики в директната помагаща работа с ученици
- Стимулиране на когнитивни способности у учениците – памет, въображение, логическо мислене
- Сътрудничество с родителите на деца със специални образователни потребности
- Професия „Учител“
- Диагностика на агресивно, конфликтно, наркоманно, поведение на алкохолно зависимите, ранно забременяване и социално отчуждение
- Водене на училищна документация в работата на учителя
- Усвояване на техники за справяне с агресията в училищна среда
- Ефективни техники за комуникация. Принципи и роли на груповата динамика. Изменение на човешкото поведение в група
- Инструменти за оценка и самооценка дейността на учителя
- Игри и педагогически техники за работа с деца със специални образователни потребности
- Формиране на умения за работа в екип
- Социални умения в педагогическата практика. Приложение на видовете социални умения при взаимодействието с ученици, родители и колеги
- Управление на съзнателните процеси при децата и юношите
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици със синдрома на Даун
- Обучение по ДОС за информация и документи в системата на предучилищното и училищно образование
- Развиване на емоционалната интелигентност
- Обучение по ДОС за общообразователна подготовка. Изготвяне годишно планиране на учител
- Училище за родители
- Емоционално прегаряне при учителите
- Бърнаут. Стратегии за справяне със синдрома „Бърнаут“
- Практически насоки за организация на учебния час
- Иновативни педагогически техники. Провеждане на уроци извън класната стая
- Безопасност на движението по пътищата. Методика на преподаване
- Управление на класа чрез изграждане на позитивна дисциплина и работна атмосфера в класната стая
- Ранни маркери за дефицити в развитието чрез детското творчество
- Работа с електронни платформи за дистанционно обучение
- Изграждане на морални и нравствени ценности у подрастващото поколение
- Справедлива педагогика или стратегии за работа с разнообразни ученици
- Психологически отношения и комуникация. Умението да убеждаваш. Управление на емоционалните състояния
- Педагогическа работа с формиращата се личност на детето
- Обучение по ДОС за гражданско, здравно, екологично, интеркултурно образование. Изготвяне годишно планиране на класния ръководител
- Практически насоки към учителите за работа с деца или ученици с хиперактивност и дефицит на вниманието
- Кибертормоз сред подрастващите - програма за подготовка на педагогически специалисти за кибер рисковете и справянето с тях в различните възрастови групи
- Информационни и комуникационни технологии в обучението. Педагогическа работа в дигитална среда.
- Административна компетентност на педагогическите специалисти за етична и законосъобразна работа с личните данни, събирани по време на образователния процес
- Приобщаващо образование – понятия, дейности и документи за обща или допълнителна подкрепа
- Мотивация и себереализация. Постигане на удовлетвореност от труда и ученето
- "Pабота в екип. Екипни роли и взаимоотношения. Лидерство и организация на екип"- 2 кредита