Сдружение "Център за приобщаващо образование"
Адрес: ул. Княз Борис I, 133, ет. 1
Програми
- 1. Своевременно идентифициране на затруднения с ученето в началото на прогимназиален етап. Представяне на Тетрадка на учителя на пети клас.
- Училището има смисъл – програма за обучение чрез изграждане на връзки между академично знание и професионална реализация.
- Базов обучителен семинар по разработване на политика и процедури за закрила на детето в училище
- „Детското участие е важно“- обучителен семинар за учители, възпитатели и педагогически съветници
- Партньорството с родителите като елемент на Модела за изграждане на приобщаваща училищна среда
- Процес на самооценяване и планиране на приоритети на училището с Инструмент за анализ на училищната среда
- Холистична оценка на ученика. Превенция на обучителни трудности и ранно оценяване на риска от тях
- Глобалното гражданско образование в гражданското, здравното, интеркултурното и екологичното образование
- Ранно оценяване на риска от обучителни трудности в начален етап – 1-ва част. Входна карта за наблюдение на ученик в първи клас и на идеи за дейности и стратегии за подкрепа в клас.
- Ранно оценяване на риска от обучителни трудности в начален етап – 2-ра част. Карта за идентифициране на затруднения при четене, писане и математика и на идеи за дейности и стратегии за подкрепа в клас.
- Екипна работа за подкрепа за личностно развитие в детската градина и училището
- Приобщаване в образованието и работа в мултикултурна среда
- Ролята на училищното управление в процеса на изграждане на приобщаваща училищна среда. Основи на ефективното училищно управление
- Грижа за психичното здраве на учителите