СНЦ "Образование и технологии"
Адрес: к-с Изгрев бл. 33
Програми
- Проектно-базирано обучение при интегриране на технологии 1. – 4. клас
- Проектно-базирано обучение в детската градина
- Интегриране на технологии в детската градина чрез използване на софтуерен пакет от мултимедийни ситуации и работа с интерактивна дъска
- Визуално програмиране с Touch Develop
- Информационни технологии и компютърни системи за работа с бази от данни– акценти и насоки за приложение
- Приобщаване на родителите към образователната институция –насоки и акценти
- Информационни технологии и компютърни системи за работа с електронни презентации– акценти и насоки за приложение
- Разработване и управление на проекти в образованието
- Учебници, електронни учебници
- Компютърно моделиране в началното училище
- Преносът на фолклорната традиция – методически насоки и иновативни практики
- Алтернативно образование - фокусирано към решения образование
- Позитивна образователна среда - игри и упражнения за снемане на тревожността в детето/ученика
- 3D моделиране с Google SketchUp
- Диагностика и превенция на агресията в училище/детската градина
- Използване на уеб-базирани образователни технологии за реализиране на ефективен учебен процес
- Портфолио на учителя
- Формиране на умения за работа в екип в детската градина
- Интегриране на технологии в обучението по математика 5-12 клас
- Проектно-базирано обучение в училище – акценти и насоки за приложение
- Компютърна грамотност срещу кибер-зависимостта
- Планиметричната задача – технологии на успеха
- Запознаване със софтуер за работа с интерактивна дъска
- Учебна работа в детската градина в богата на технологии среда – работа с интерактивна дъска, таблети и образователен софтуер
- Приказките на етносите и народите в езиковото и литературното обучение на деца и ученици
- Кинопедагогика
- Компютърна графика – растерна и векторна
- Учителската професия – митове и съвременност
- Информационни технологии и компютърни системи за работа с бази от данни– акценти и насоки за приложение
- Информационни технологии и компютърни системи за работа с електронни таблици– акценти и насоки за приложение
- Информационни технологии и компютърни системи за HTML програмиране в Интернет– акценти и насоки за приложение
- Информационни технологии и компютърни системи за работа с SQL бази от данни– акценти и насоки за приложение
- Мултимедиен урок в обучението 5-12 клас
- Разработване на мултимедийни уроци с Prezi
- Формиране на дигитални умения у учениците в начална училищна възраст
- Създаване на онлайн урок с Office Mix (заличена)
- Разработване на електронно портфолио на учителя
- Проектно-базирано обучение при интегриране на технологии 5. – 12. клас
- Разработване на дидактични ресурси за работа с интерактивна дъска в детската градина
- Музейна педагогика
- Разработване на интерактивни упражнения с Excel – ребуси, кръстословици, пъзели.
- Работа с електронни таблици в Excel
- VBA (Visual Basic for Application) за разработване на образователни ресурси
- Разработване на интерактивни PowerPoint презентации с използване на VBA
- Визуално програмиране със Scratch
- Използване на интернет технологии в учебния процес. Разработване на учителски блог
- Използване на интерактивни технологии и образователен софтуер в обучението по Английски език за детската градина
- Информационни технологии и компютърни системи за текстообработка и компютърна графика– акценти и насоки за приложение
- Организация и управление на учебно съдържание с One Note
- Мултимедиен урок в обучението по география и икономика 5-12 клас
- Мултимедиен урок в обучението по история и цивилизация 5-12 клас
- Използване на метода "Обърната класна стая" в учебния процес
- Разработване на анимирани мултимедийни презентации
- Използване на облачни технологии в учебния процес. Работа с Office 365
- Съвременни образователни технологии – портфолио в професионалното развитие на учителя
- Информационни технологии и компютърни системи за работа с електронни бележници– акценти и насоки за приложение
- Геометричната задача – технологии на успеха
- Управление на качеството в образованието
- LEGO роботиката като лост за формиране на интерес към техническите науки и развиване на логическо, творческо и критично мислене у ученици
- Как да защитим своята интелектуална собственост и да не нарушаваме чуждата в образователните заведения
- Нарушения в четенето и писането /дислексия, дизграфия и обучителни трудности/ при ученици в начален етап на обучение
- Генерализирани разстройства на развитието /детски аутизъм, хиперактивност/
- Интегриране на технологии в обучението по математика. Работа с Geogebra
- Приложение на информационно-комуникационни технологии в обучението по музика
- Преходът подготвителната група – първи клас – особености и решения
- Професията на учителя и синдромът на емоционалното „изгаряне”
- Стратегии за подкрепа и превенция на деца с нарушения от аутистичния спектър
- Диагностика и превенция на дислексията при деца и ученици
- Програмиране с ЛЕГО-робот чрез сензори – подготовка за изпълнение на мисии в състезателно поле
- Игри и упражнения за снемане на напрежението у детето и ученика - за ефективно участие в процеса на обучение
- Намаляване на агресията между учениците в началното училище чрез приложни изкуства и екипна работа
- Лидерският стил на педагога и формиране на умения за екипна работа в образователните институции – училище/детска градина
- STEM концепцията в учебния процес – развиване на творческия потенциал на учениците чрез реализиране на инженерни проекти по мехатроника и роботика
- Работа в екип в началното училище за усвояване на знания и формиране на контекстни умения
- Тригонометричната задача – технологии на успеха
- Формиране на умения за създаване на позитивна и подкрепяща образователна среда
- Е-обучение с Moodle – администриране на средата, работа с основни учебни ресурси
- Компютърно моделиране в началното училище – компютърни игри, проекти и управление на програмируеми устройства.
- Задачите по стереометрия – технологии на успеха.
- Използване на метода "Обърната класна стая" в природните науки
- Динамичен модел за прилагане на компетентностен подход в обучението
- Приложение на компетентностен подход в образованието – педагогически акценти и методически насоки
- Модели на ефективно взаимодействие между дете, родител и учител
- Умения за ефективно общуване по програмата Трениране на успешни родители на д-р Томас Гордън
- Създаване на позитивна образователна среда по програмата Трениране на успешни учители на д-р Томас Гордън
- Динамична класна за ефективно образование в богата на технологии среда