"Дервишева и Сие" ЕООД
Адрес: ул. Хан Кубрат №14
Програми
- Емоционалната интелигентност – себепознание и осъзнатост. Скорост на доверието и емпатийност. Личностна мотивация – как да мотивираме себе си и другите? Справяне със синдрома на професионалното прегаряне „Бърнаут”. Стресоустойчивост и авторитет на педагога.
- Различният учител - как да привлечем и задържим вниманието и интереса на аудиторията? Информационните и комуникационни технологии, презентационни умения, интерактивните подходи и ораторските умения - само малка част от „арсенала“ на учителя и какво остава извън тях?
- Управление на конфликти и конфликтни ситуации. Позитивното възприемане на различността. Техники на поведенre и развитие на толерантността.
- Изграждане на лидера в нас. Лидерството – личната ефективност и себеразвитие и проекцията му върху екипа. Селекция и супервизия на екип. Учителят – лидер и/или ръководител. Управление на време – мотивация, целеполагане и приоритизиране.
- Нервно-лингвистичното програмиране. Методи за осъзнаване, развиване и надграждане на лични умения – как да ни възприемат като авторитет, как да ни се доверят, как да изградим добри комуникационни и работни взаимоотношения. Пълноценно въздействие и разпознаваемост, неформален лидер. Как да бъдем себе
- Позитивно мислене и ефектите му при възпитание и развитие. Изграждане и развитие на позитивни екипни взаимоотношения. Ефективна комуникация и справяне с бариерите в общуването, като предпоставки за създаване на позитивна среда. Мотивацията – как да мотивираме себе си и другите?
- Откриване и развитие на творческия потенциал на децата и възможността чрез техните заложби да ги превърнем в успешни личности. Превенция и идентифициране на проблемното поведение - „трудни деца’’, хиперактивни ученици, деца в риск и деца със СОП – индивидуални методи за работа и въздействие.