Фондация Европартньори 2007
Адрес: ЖК Дружба-1, бл. 159, ет. 1, вход Б, ап. 119, София 1592
Програми
- Подготовка и управление на проекти
- НОВА: „Психология на влиянието: как да влияем на поведението на учениците?
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Интерактивни технологии и игри за работа с подрастващи деца и ученици от ромски произход
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Интерактивни методи и подходи за работа с деца в ранна детска и предучилищна възраст в ромска общност
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Ефективно взаимодействие училище – ученици-родители в ромски общности
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Практическа социология за учители. Ромските общности в България: структура, идентичност, лидерство
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Образователна интеграция на деца от турската етническа група
- ОБНОВЕНА: Гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование
- Девиантно поведение
- Диагностика на взаимоотношенията в училищния клас
- Европейски практики в образованието
- Интерактивни методи на преподаване (адаптирани за съответната училищна степен)
- Комуникативни умения
- Методи на оценяване
- Микросоциология на класа
- Мултикултурализъм, културно многообразие и диалог на културите в образованието
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Безплатни софтуери за образованието
- НОВА: Обучение по Закона за предучилищното и училищното образование и нормативните актове към него
- Мултимедийни презентации за целите на учебния процес
- Организационна комуникация и образователен мениджмънт
- ОБНОВЕНА: Отношения между учители и родители: проблеми, европейски тенденции, добри практики
- Педагогическо портфолио
- Поведение и действие при бедствия, аварии, катастрофи и насилствени актове
- Повишаване на мотивацията за учене
- Формиране и работа в екипи
- Подобряване на индивидуалния стил на учене през целия живот
- Позитивно общуване за активно взаимодействие - практически аспекти
- Превенция на агресията в детските градини
- Превенция на зависимости
- Превенция на отпадане на учениците от училище
- Професионално и академично информиране, консултиране и ориентиране
- Работа с деца със затруднения в ученето /особености и някои стратегии за обучение ( особености и практически стратегии)
- ОБНОВЕНА: Работа с деца със СОП
- НОВА: Тероризмът - заплаха за човешката сигурност. Мерки за училищата.
- ОБНОВЕНА: Връзки с обществеността за набиране на деца и ученици
- Главните учители за училищната политика
- Градска безопасност. Работа с жертви на престъпления.
- Работа в мултиетническа среда
- Политики на приобщаване (за учители, които работят с деца със специални образователни потребности)
- Права на детето
- Модул, съвместно с автономния университет на Мадрид: Мениджмънт на образованието
- Превенция на агресията
- Родителите като активни партньори на децата си и учителите им в училище
- Справяне със стреса в образователна среда
- Съгласуване на индивидуалните стилове на обучение
- Техники за работа на педагозите методисти в училище и в РУО
- Управление на класа
- Управление на стреса в образователна среда
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Училище и медии: историята на една дълга, дълга любов - 1 част
- НОВА, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Училище и медии: историята на една дълга, дълга любов - 2 част
- Управление на училището в условията на децентрализация: делегирани бюджети, институционално взаимодействие и публична комуникация
- НОВО, ЧАСТ ОТ МОДУЛ: Училище на бъдещето
- НОВА, СЪВМЕСТНО СЪС СБУ: Решаване на проблеми и конфликти чрез училищна медиация.
- СЕДМО МЕЖДУНАРОДНО ЛЯТНО УЧИЛИЩЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА КОНФЛИКТИ, Курс Училищна медиация
- НОВА, СЪВМЕСТНО С ОРГАНИЗАЦИЯТА ГРУПА 3, ИСПАНИЯ: Ателие за разработване на проекти за училищата
- Психология на влиянието (за детските градини)
- Интеркултурна компетентност в образованието
- Безопасност на движението
- Методика на преподаването на "Безопастност на движението по пътищата"
- Мини - академия за модерно лидерство в образователната институция
- Асертивно (себеутвърждаващо) поведение
- Формиране и развитие на общност в училище
- Различаване на истинските новини от фиктивните. Критично отношение на учениците към информацията в медиите и интернет
- Професионално образование и обучение, професионално ориентиране
- Самооценяване и акредитация на средните училища
- Оптимизация на взаимодействието „образователни институции – семейство"
- Превенция на диструктивното поведение (с възможност за адаптация и за нуждите на детските градини)
- Работа с деца бежанци: културни аспекти на образователната интеграция