Просвета София АД
Адрес: гр. София, бул. „Дондуков“ № 45
Програми
- Иновации в обучението по български език в пети клас. Новата учебна програма, новите учебници, методи и похвати на преподаване. Приемственост с обучението по български език в 4. клас
- Обучението по човекът и природата в 5. и 6. клас според новите учебни програми и съвременните образователни подходи
- Сексуално и репродуктивно здравно образование
- Изкуството да общуваме – развитие на партньорската компетентност
- Предизвикателства при учене и преподаване на информатика
- Планиране на съвременния урок по чужд език и литература в условията на новите учебни програми в гимназиалния курс; „обърнатият“ час по литература (flipped classroom)
- Иновативни стратегии и подходи за успешно прилагане на новата учебна програма по биология и здравно образование в 8. клас
- Оценяване на степента на формиране на умения на учениците, заложени в учебните програми по география и икономика 5. – 7. клас чрез часовете за практически дейности и упражнения
- Оценяване на степента на формиране на умения на учениците, заложени в учебните програми по човекът и обществото (3. – 4. клас) чрез часовете за затвърдяване на нови знания и обобщения (върху учебното съдържание по история на България)
- Възможности на учебните програми по човекът и обществото (3. - 4. клас) за оценка на функционалната грамотност на учениците (върху учебното съдържание по история на България)
- Развиване на социални и граждански компетентности у ученици в прогимназиален етап чрез интерактивни занимания, методи от неформалното образование и електронни ресурси
- Училище на 21. век чрез реализиране на проекти по програма Еразъм+ за училища и детски градини
- Алтернативи по пътя към грамотността
- Формиране на умения за успешно прилагане на учебната програма по компютърно моделиране в начален етап
- МОЯТА БЪЛГАРИЯ – нов ефективен инструмент за преподаване на теми от българската история в дух на родолюбие чрез насърчаване на самостоятелно мислене и развитие на аналитични умения
- Формиране на базови умения за създаване на съвременно електронно учебно съдържание
- Развитие и усъвършенстване на практически умения за създаване на съвременно електронно учебно съдържание
- Иновации в обучението по изобразително изкуство в начален и прогимназиален етап. Нова учебна програма - методи и похвати на преподаване
- Формиране на умения за успешно прилагане на новите учебни програми по български език и литература в 1. – 4. клас
- Учителско портфолио – философия, технология, практически проекции
- Успешна педагогическа дейност в условията на новите учебни програми по математика за общообразователна подготовка в V клас и приемственост в VI клас и гимназиален етап
- Методически насоки за обучение по гражданско образование в начален етап (1. – 4. клас)
- Оценяване на степента на формиране на умения на учениците, заложени в учебните програми по история и цивилизации 5. – 7. клас чрез часовете за практически дейности и упражнения
- Умения за успешно прилагане на учебните програми по компютърно моделиране в 3. и 4. клас
- Портфолио на ученика от началния етап на обучение (1. – 4. клас)
- Теории и практики в светлината на новостите в системата на предучилищното образование
- Умения за успешно прилагане на новите учебни програми по математика
- Умения за успешно прилагане на новите учебни програми по литература (с акцент върху 5. и 6. клас)
- Дейностите в обучението по география и икономика в прогимназиален етап в условията на новите учебни програми
- Електронното обучение по география и икономика в прогимназиален етап в условията на новите учебни програми
- Новите учебни програми и контролът и оценяването в обучението по география и икономика
- Методически проекции на учебното съдържание за успешно прилагане на новата учебна програма по география и икономика в 8. клас
- Овладяване на математически компетентности в начален етап в условията на новите учебни програми и ролята на учителя в този процес
- Умения за успешно прилагане на новите учебни програми по информационни технологии в 5. клас
- Умения за ефективно прилагане на новите учебни програми по информационни технологии в 6. клас
- Планирането на съвременния урок по чужди езици в условията на новите учебни програми
- Формиране на умения за успешно прилагане на новата учебна програма по технологии и предприемачество в началното училище и в 5.–6. клас
- Практическите дейности в урока по музика – фактор за успешно прилагане на новите учебни програми
- Интерактивни стратегии и методи на обучение по околен свят в начален етап
- Традиции и иновации в обучението по български език и литература в началния етап на средното училище
- Развиване на дигитални компетентности в обучението по ИТ в 5. и 6. клас
- Основни компоненти, видове и форми на оценяване на резултатите от обучението на учениците по български език - прогимназиален етап (с акцент върху 5. и 6. клас)
- Специфика на обучението по математика в начален етап на средното училище в контекста на новите нормативни документи, реформиращи образованието
- Технологичните и методически предизвикателства пред учителите по ИТ в 8 клас и възможностите за преодоляването им
- Обучение по български език и литература зад граница
- Съвременни стратегии и методи на обучение по история и цивилизации в прогимназиален етап в контекста на новия Закон за предучилищното и училищното образование
- Съвременни стратегии и методи на обучение по история и цивилизации в гимназиален етап в контекста на новия Закон за предучилищното и училищното образование
- Оценяване на степента на формиране на умения на учениците, заложени в учебните програми по човекът и обществото (3. – 4. клас) чрез часовете за затвърдяване на знания и обобщения (върху учебното съдържание по география на България)
- Възможности на учебните програми по човекът и обществото (3. – 4. клас) за оценка на функционалната грамотност на учениците (върху учебното съдържание по география на България)
- Компетентностен профил на учителите наставници (с оглед на продължаващата квалификация за обучението по български език и по руски език)
- Началният учител като класен ръководител в условията на новите образователни реалности
- Учители и родители – съмишленици в предучилищното образование на децата
- Най-новите информационни технологии в процеса на обучение
- Умения за успешно прилагане на новите учебни програми по литература 8. – 10. клас