РААБЕ България ООД
Адрес: ж.к. Дружба - 2, бул. Проф. Цветан Лазаров №112, ет. 2
Програми
- Формиране на здравно-екологични компетенции чрез обучението по природни науки и екология (частично присъствено обучение)
- Управление на дисциплината в класната стая (частично присъствено обучение)
- Методи и подходи за решаване на конфликти (частично присъствено обучение)
- Съвременен модел на учебно занятие. планиране на педагогическата дейност (частично присъствено обучение)
- Професионалното портфолио - инструмент за повишаване постиженията на детето и ученика и за oценка и самооценка на дейността на учителя (присъствено обучение)
- Методика за обучение на децата и учениците по Безопасност на движението по пътищата (частично присъствено обучение)
- Планиране, организация и контрол на обучението по безопасност на движението в детската градина и училището (частично присъствено обучение)
- Специфични професионални умения за работа в училищна комисия по безопасност на движението по пътищата (частично присъствено обучение)
- Методи и подходи при работа с хиперактивни деца и деца с нарушена концентрация на внимание (присъствено обучение)
- Методи и форми за успешна мотивация на учениците по математика и развиване на математическите и дигитални компетентности (присъствено обучение)
- Визуални помощни материали. Запомняне при изучаване на чужд език (частично присъствено обучение)
- Диагностициране на индивидуалните особености на учениците. Индивидуализация и диференциация в учебния процес (частично присъствено обучение)
- Образователният потенциал на обучението по български език в контекста на новите учебни програми – реалности и тенденции (частично присъствено обучение)
- Образователният потенциал на обучението по български език в контекста на новите учебни програми – реалности и тенденции (присъствено обучение)
- Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и обществото за трети и четвърти клас (частично присъствено обучение)
- Развитие на познавателна активност, езиковите и социални умения у деца и ученици в образователната институция (частично присъствено обучение)
- Дейностният подход в обучението по география и икономика – в основата на формиране на ключови компетентности (присъствено обучение)
- Дейностният подход в обучението по география и икономика – в основата на формиране на ключови компетентности (частично присъствено обучение)
- Работа с текст в часовете по география и икономика. Формиране на функционална грамотност (присъствено обучение)
- Иновативни форми и методи за оценяване на постиженията на учениците в обучението по история и цивилизации, география и икономика и гражданско образование (присъствено обучение)
- Създаване и използване на дигитални учебни ресурси (присъствено обучение)
- Съвременни подходи и стратегии в обучението по история и цивилизации (присъствено обучение)
- Методи и подходи за работа в интеркултурна среда
- Планиране, организация и документиране на контролната дейност в образователната институция
- Организация и ръководене на дейността на педагогическия съвет
- Разпознаване и превенция на зависимости и рисково поведение
- Методически аспекти на литературната тематика
- Обучението по български език и литература на ученици, слабо владеещи български език – 1. - 4. клас (частично присъствено обучение)
- Успешна работа с интерактивна дъска
- Вербална и невербална комуникация – основа за успешно сътрудничество (присъствено обучение)
- Стимулиране на творческата активност на учениците в часовете по изобразително изкуство
- Неформално образование по природни науки
- Нормативни документи за системата на предучилищното и училищното образование
- Лидерство и работа в екип (присъствено обучение)
- Осигуряване на здравословни и безопасни условия на обучение, възпитание, социализация и труд
- Интерактивни методи и техники на работа в обучението по география и икономика (присъствено обучение)
- Диагностика на училищната готовност на децата
- Разработване на авторски учебни програми по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование
- Водене и съхранение на задължителна документация – изисквания на ЗПУО и ДОС за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование
- Изграждане на Система за финансово управление и контрол (СФУК) в образователните институции
- Символни елементи при рисунките на децата
- Учебен план, учебни програми и форми на обучение – от нормативните изисквания към прилагането им в училищната практика
- Приобщаващото образование в училищната практика. Подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в контекста на ЗПУО и ДОС за приобщаващото образование
- Интерактивни модели на обучение
- Проектно базирано обучение по химия и опазване на околната среда (частично присъствено обучение)
- Планиране и организация на квалификационната дейност в образователната институция. Атестиране на педагогическите специалисти
- Експериментът и разработването на проекти – активни методи за разбиране на научното изследване (частично присъствено обучение)
- Документационна дейност, архивиране и контрол на документите и архива на образователната институция
- Внедряване и диференциация в обучението по чужд език (присъствена форма)
- Работа с текст в часовете по география и икономика. Формиране на функционална грамотност (частично присъствено обучение)
- Практически дейности в учебния процес за формиране на функционална грамотност у учениците (частично присъствено обучение)
- Лидерство и работа в екип (частично присъствено обучение)
- Развиване на умения и компетентности по чужд език, ориентирани към Общата европейска рамка на езиците (начален, прогимназиален и гимназиален етап)
- Създаване и използване на дигитални учебни ресурси (частично присъствено обучение)
- Използване на облачни технологии в образователния процес (частично присъствено обучение)
- Подготовка за участие в конкурс за заемане длъжността „директор на детска градина“
- Формиращо оценяване в процеса на училищното обучение. Форми, методи, инструментариум (присъствено обучение)
- Европейски изисквания за проверка и оценка на знанията и уменията в чуждоезиковото обучение (начален, прогимназиален и гимназиален етап)
- Съвременни интерактивни техники и методическото им приложение в обучението по български език и литература (присъствено обучение)
- Базови компютърни умения в работата на учителя (присъствено обучение)
- Идентификация и развитие на талантливи деца и ученици (присъствено обучение)
- Самооценяването на институцията като процес от системата за управление на качеството в образователните институции
- Медийна педагогика и чуждоезиково обучение (присъствено обучение)
- Идентификация и развитие на талантливи деца и ученици (частично присъствено обучение)
- Спортни дейности и събития в училищното образование – специфика, организация, реализация (частично присъствено обучение)
- Базови компютърни умения в работата на учителя (частично присъствено обучение)
- „Тайм-мениджмънт“ на учителя. Организиране на работното и личното време и пространство (частично присъствено обучение)
- Диагностика и терапия на специфичните нарушения на способността за учене (частично присъствено обучение)
- Диагностика на езиковото развитие на учениците от начален етап. Форми, методи, инструментариум за преодоляване на установените дефицити (частично присъствено обучение)
- Управление на дисциплината в класната стая (присъствено обучение)
- Организационно развитие и управление на качеството в образователната институция
- Практически примери за успешно използване на интернет ресурси в чуждоезиковото обучение (начален, прогимназиален и гимназиален етап)
- Педагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпадане (частично присъствено обучение)
- Оказване на мотивираща методическа подкрепа на новоназначени учители. Наставничество
- Обработка, адаптиране и управление на съвременни учебни информационни ресурси по природни науки и екология
- Интерактивни методи и техники на работа в обучението по география и икономика (частично присъствено обучение)
- Съвременни тенденции за развитие на математическата компетентност в началния етап на образование (присъствено обучение)
- Методи и подходи при работа с хиперактивни деца и деца с нарушена концентрация на внимание (частично присъствено обучение)
- Развиване на социални, граждански и интеркултурни компетентности у учениците чрез интердисциплинарно обучение по стандарта за гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование
- Иновативни стратегии и подходи за планиране, създаване и реализиране на интерактивна педагогическа ситуация (присъствено обучение)
- Електронен дневник – решение за ефективна комуникация между учители, родители и ученици
- Вербална и невербална комуникация – основа за успешно сътрудничество (частично присъствено обучение)
- Диагностика на постигнатите резултати у децата от предучилищна възраст. Форми, методи и инструментариум (присъствено обучение)
- Иновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процес (частично присъствено обучение)
- Иновативни стратегии и подходи за планиране, създаване и реализиране на интерактивна педагогическа ситуация (частично присъствено обучение)
- Практически дейности в учебния процес за формиране на функционална грамотност у учениците (присъствено обучение)
- Иновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процес (присъствено обучение)
- Разработване, внедряване и използване на интерактивни форми и методи в образователния процес (присъствено обучение)
- Разработване, внедряване и използване на интерактивни форми и методи в образователния процес (частично присъствено обучение)
- Формиране на умения за активно учене. Развиване на критичното и конструктивното мислене у учениците 1-12 клас (присъствено обучение)
- Обществените съвети към училищата и детските градини – функции, организация и документиране на дейността
- Методи и подходи за решаване на конфликти (присъствено обучение)
- Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудности (частично присъствено обучение)
- Приказкотерапия или как чрез приказката да създадем позитивна среда на децата в детската градина (присъствено обучение)
- Приказкотерапия или как чрез приказката да създадем позитивна среда на децата в детската градина (частично присъствено обучение)
- Педагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпадане (присъствено обучение)
- Техники за овладяване и контрол на професионалния стрес (частично присъствено обучение)
- Разпознаване и превенция на гнева и агресията в училище. Форми и методи на противодействие (присъствено обучение)
- Ефективни техники за комуникация и работа с родителите. Взаимодействие семейство-образователна институция (частично присъствено обучение)
- Разпознаване и превенция на гнева и агресията в училище. Форми и методи на противодействие (частично присъствено обучение)
- Диагностика на постигнатите резултати у децата от предучилищна възраст. Форми, методи и инструментариум (частично присъствено обучение)
- Практическо приложение на Закона за обществени поръчки в образователните институции
- Техники за овладяване и контрол на професионалния стрес (присъствено обучение)
- Пожарна безопасност, превенция на риска и спасяване (частично присъствено обучение)
- Повишаване на мотивацията за учене. Фактори и мотивационни модели. Учене чрез сътрудничество (присъствено обучение)
- Повишаване на мотивацията за учене. Фактори и мотивационни модели. Учене чрез сътрудничество (частично присъствено обучение)
- Съвременен модел на учебно занятие. Планиране на педагогическата дейност (присъствено обучение)
- Педагогически подходи и ефективни училищни политики за превенция на проявите на тормоз и насилие в училище (присъствено обучение)
- Педагогически подходи и ефективни училищни политики за превенция на проявите на тормоз и насилие в училище (частично присъствено обучение)
- Организиране на открита педагогическа практика – подготовка, реализация, представяне на резултатите (присъствено обучение)
- Организиране на открита педагогическа практика – подготовка, реализация, представяне на резултатите (частично присъствено обучение)
- „Мотивацията – движещата сила за екипа. Стратегии и подходи за мотивиращо и вдъхновяващо лидерство“ (2 кредита)
- Професионалното портфолио - инструмент за повишаване постиженията на детето и ученика и за oценка и самооценка на дейността на учителя (частично присъствено обучение)
- Компютърното моделиране. Идеи, принципи, реализация (присъствено обучение)
- Медийна грамотност в чуждоезиковото обучение. Успешно ползване на онлайн приложения в класната стая
- Компютърното моделиране. Идеи, принципи, реализация (частично присъствено обучение)
- Интерактивни методи за преподаване с драма игра за деца и ученици със СОП
- Използване на облачни технологии в образователния процес (присъствено обучение)
- Проектно-базирано обучение с интегриране на информационните технологии (присъствено обучение)
- Проектно-базирано обучение с интегриране на информационните технологии (частично присъствено обучение)
- Развиване на умения за самостоятелно учене у учениците чрез използване на ИКТ средства в учебния процес (присъствено обучение)
- Педагогически стратегии за изграждане на иновативна, креативна и подкрепяща образователна среда
- Развиване на умения за самостоятелно учене у учениците чрез използване на ИКТ средства в учебния процес (частично присъствено обучение)
- Внедряване и използване на съвременни ИКТ средства в образователния процес. Формиране на дигитална компетентност (присъствена форма)
- Работа в хетерогенна класна стая/детска група. Педагогически методи и подходи за индивидуализирано обучение
- Мениджмънт на класа в дигиталната класна стая
- Внедряване и използване на съвременни ИКТ средства в образователния процес. Формиране на дигитална компетентност (частично присъствено обучение)
- „Формиране на компетентности у учениците в I – IV клас чрез обучението по български език и литература“
- Интерактивна образователна среда за възпитание и обучение по безопасност на движението по пътищата (частично присъствено обучение)
- Внедряване и използване на информационни и комуникационни технологии в часа по български език и литература. Създаване и използване на дигитални учебни ресурси
- Диагностика и развиване на умения за пространствена ориентация у учениците 1.-4. клас
- Обучението по български език и литература в слети класове – 1.-4. клас (присъствено обучение)
- Обучението по български език и литература в слети класове – 1.-4. клас (частично присъствено обучение)
- Създаване на творческа нагласа у учениците в часовете по математика
- Творчески занимания с рисуване и движение за развитие на индивидуалните способности на деца и ученици
- Обучението по български език и литература на ученици, слабо владеещи български език - 1. - 4. клас (присъствено обучение)
- Формиране на умения за четене с разбиране у учениците в 1.- 4. клас (присъствено обучение)
- Дизайн мислене: формулиране на иновативни решения за развитие на качествена образователна среда
- Формиране на умения за четене с разбиране у учениците в 1.- 4. клас (частично присъствено обучение)
- „Иновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процес“ (3 кредита)
- Усъвършенстване грамотността на учениците в 1.-4. клас чрез обучението по български език и литература (присъствено обучение)
- Усъвършенстване грамотността на учениците в 1.-4. клас чрез обучението по български език и литература (частично присъствено обучение)
- Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1.-4. клас (присъствено обучение)
- Дизайн мислене: новаторски подход за повишаване на мотивацията за учене и постиженията на децата и учениците
- Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1.-4. клас (частично присъствено обучение)
- „Успешни практики за управление на педагогически екипи“ (1 кредит)
- Формиране на емоционална компетентност у учениците в начална училищна възраст (присъствено обучение)
- Формиране на емоционална компетентност у учениците в начална училищна възраст (частично присъствено обучение)
- „Технологиите в подкрепа на ефективното управление на образователната институция“ (1 кредит)
- Проектно базирано обучение по български език и литература (присъствено обучение)
- Проектно базирано обучение по български език и литература (частично присъствено обучение)
- „Диагностика и анализ на постиженията и напредъка на учениците“ (3 кредита)
- Проектно базирано обучение по химия и опазване на околната среда (присъствено обучение)
- Експериментът и разработването на проекти – активни методи за разбиране на научното изследване (присъствено обучение)
- Методика на обучението по математика за деца и ученици билингви (частично присъствено обучение)
- Оценяването - инструмент за управление на качеството на училищното образование (присъствено обучение)
- „Коучинг и менторство в практиката на образователната институция“ (1 кредит)
- Методика на обучението по математика за деца и ученици билингви (присъствено обучение)
- Рефлексивно оценяване и самооценяване в обучението по природни науки
- Оценяването - инструмент за управление на качеството на училищното образование (частично присъствено обучение)
- Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и обществото за трети и четвърти клас (присъствено обучение)
- „Емоционална интелигентност – ключ към ефективно взаимодействие и успех“
- Методи и форми за успешна мотивация на учениците по математика и развиване на математическите и дигитални компетентности (частично присъствено обучение)
- Формиране на здравно-екологични компетенции чрез обучението по природни науки и екология (присъствено обучение)
- Контролът и оценката по природни науки и екология в контекста на ДОИ, НВО, ДЗИ и PISA (присъствено обучение)
- Контролът и оценката по природни науки и екология в контекста на ДОИ, НВО, ДЗИ и PISA (частично присъствено обучение)
- „Ефективно управление и развитие на човешките ресурси – основа за стабилност на образователната институция“ (3 кредита)
- Оценяване на природонаучната грамотност на учениците чрез прилагане на изследователски подход в обучението
- Подобряване процеса на учене и преодоляване на трудности в усвояването на чужд език чрез развиване на ефективни стратегии за учене (присъствено обучение)
- Подобряване процеса на учене и преодоляване на трудности в усвояването на чужд език чрез развиване на ефективни стратегии за учене (частично присъствено обучение)
- Внедряване и диференциация в обучението по чужд език (частично присъствено обучение)
- „Мотивацията – движещата сила за екипа. Стратегии и подходи за мотивиращо и вдъхновяващо лидерство“ (1 кредит)
- Визуални помощни материали. Запомняне при изучаване на чужд език (присъствено обучение)
- „Мотивацията – движещата сила за екипа. Стратегии и подходи за мотивиращо и вдъхновяващо лидерство“ (3 кредита)
- „Лидерски стилове и стилове на управление. Как да развием най-доброто в себе си и в нашия екип?“ (1 кредит)
- „Лидерски стилове и стилове на управление. Как да развием най-доброто в себе си и в нашия екип?“ (3 кредита)
- Медийна педагогика и чуждоезиково обучение (частично присъствено обучение)
- Урочно планиране, определяне на очакваните резултати, тестване на наученото и качествен анализ на преподаването по чужд език (присъствено обучение)
- Урочно планиране, определяне на очакваните резултати, тестване на наученото и качествен анализ на преподаването по чужд език (частично присъствено обучение)
- Съвременни подходи за мотивиране на учениците за спортна дейност (присъствено обучение)
- „Иновативни методи за преподаване и оценяване на резултатите от обучението“ (1 кредит)
- Съвременни подходи за мотивиране на учениците за спортна дейност (частично присъствено обучение)
- Спортни дейности и събития в училищното образование – специфика, организация, реализация (присъствено обучение)
- „Иновативни методи за преподаване и оценяване на резултатите от обучението“ (2 кредита)
- Техники за стимулиране на логическото мислене, въображението и паметта при деца и ученици (присъствено обучение)
- „Съвременни дидактически технологии и ефективното им приложение в образователния процес“
- „Иновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процес“ (2 кредита)
- „Мениджмънт на класната стая. Изграждане на позитивна образователна среда“ (2 кредита)
- Техники за стимулиране на логическото мислене, въображението и паметта при деца и ученици (частично присъствено обучение)
- Развитие на познавателна активност, езиковите и социални умения у деца и ученици в образователната институция (присъствено обучение)
- „Дизайн мислене: формулиране на иновативни решения за развитие на качествена образователна среда“ (3 кредита)
- Тестът като инструмент за оценка на постиженията на учениците (присъствено обучение)
- Тестът като инструмент за оценка на постиженията на учениците (частично присъствено обучение)
- Интердисциплинарно ситуационно обучение в средното училище при интегриране на технологиите
- Формиране на умения за активно учене. Развиване на критичното и конструктивното мислене у учениците 1-12 клас (частично присъствено обучение)
- „Организационно развитие и ефективно управление на образователната институция“ (2 кредита)
- „Организационно развитие и ефективно управление на образователната институция“ (3 кредита)
- Формиращо оценяване в процеса на училищното обучение. Форми, методи, инструментариум (частично присъствено обучение)
- Изграждане на умения за самостоятелно учене у учениците (присъствено обучение)
- Изграждане на умения за самостоятелно учене у учениците (частично присъствено обучение)
- Работа с деца и ученици със специални образователни потребности. Изграждане на позитивна, приемна и подкрепяща среда за деца и ученици със специални образователни потребности (присъствено обучение)
- Работа с деца и ученици със специални образователни потребности. Изграждане на позитивна, приемна и подкрепяща среда за деца и ученици със специални образователни потребности (частично присъствено обучение)
- „Планиране, организация и документиране на контролната дейност в образователната институция“ (2 кредита)
- Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудности (присъствено обучение)
- Ефективно управление на хетерогенната детска група/класна стая чрез дизайн мислене
- Иновативни форми и методи за оценяване на постиженията на учениците в обучението по история и цивилизации, география и икономика и гражданско образование (частично присъствено обучение)
- Съвременни стратегии за управление на образователната институция и изграждане на ефективна образователна среда (1 кредит)
- „Съвременни стратегии за управление на образователната институция и изграждане на ефективна образователна среда“ (3 кредита)
- Диагностициране на индивидуалните особености на учениците. Индивидуализация и диференциация в учебния процес (присъствено обучение)
- „Разработване, внедряване и използване на интерактивни форми и методи в образователния процес“ (2 кредита)
- „Тайм-мениджмънт“ на учителя. Организиране на работното и личното време и пространство (присъствено обучение)
- Съвременни интерактивни техники и методическото им приложение в обучението по български език и литература (частично присъствено обучение)
- Диагностика и терапия на специфичните нарушения на способността за учене (присъствено обучение)
- „Разработване, внедряване и използване на интерактивни форми и методи в образователния процес“ (3 кредита)
- Организационно развитие и ефективно управление на образователната институция
- Мотивация и оценяване на учениците. Формиращо оценяване по природни науки и екология
- „Успешни практики за управление на педагогически екипи“ (3 кредита)
- Ефективни техники за комуникация и работа с родителите. Взаимодействие семейство-образователна институция (присъствено обучение)
- Диагностика на езиковото развитие на учениците от начален етап. Форми, методи, инструментариум за преодоляване на установените дефицити (присъствено обучение)
- Мениджмънт на класната стая. Изграждане на позитивна образователна среда (присъствено обучение)
- Мениджмънт на класната стая. Изграждане на позитивна образователна среда (частично присъствено обучение)
- Методи и подходи за работа в мултикултурна среда (присъствено обучение)
- Методи и подходи за работа в мултикултурна среда (частично присъствено обучение)
- „Лидерство и работа в екип“ (2 кредита)
- „Лидерство и работа в екип“ (3 кредита)
- Подготовка и обучение за безопасно поведение при бедствия (частично присъствено обучение)
- „Методика за обучение на децата и учениците по безопасност на движението по пътищата“ (1 кредит)
- „Внедряване и използване на съвременни ИКТ средства в образователния процес. Формиране на дигитална компетентност“ (3 кредита)
- „Методи и подходи при работа с хиперактивни деца и ученици и деца и ученици с нарушена концентрация на внимание“ (2 кредита)
- „Дизайн мислене: новаторски подход за повишаване на мотивацията за учене и постиженията на децата и учениците“ (2 кредита)
- „Педагогически стратегии за изграждане на иновативна, креативна и подкрепяща образователна среда“ (2 кредита)
- „Педагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпадане“ (2 кредита)
- „Педагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпадане“ (3 кредита)
- „Разпознаване и превенция на гнева и агресията. Форми и методи на противодействие“ (2 кредита)
- Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и природата за трети и четвърти клас (присъствено обучение)
- Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и природата за трети и четвърти клас (частично присъствено обучение)
- „Самооценяването на институцията като процес от системата на управление на качеството в образователните институции“ (3 кредита)
- „Организационно развитие и управление на качеството в образователната институция“ (2 кредита)
- "Реализиране на очаквани резултати в учебните програми по информатика и информационни технологии с помощта на 3D моделиране и принтиране" (3 кредита)
- "Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1.-4. клас в мултикултурна среда" (2 кредита)
- "Oбучението по български език и литература в прогимназиален етап с оглед на НВО – 7. клас" (1 кредит)
- Гражданско образование в обучението по история и цивилизации (присъствено обучение)
- Гражданско образование в обучението по история и цивилизации (частично присъствено обучение)
- Краезнание и краеведски подход в обучението по история и цивилизации (присъствено обучение)
- Краезнание и краеведски подход в обучението по история и цивилизации (частично присъствено обучение)
- "Обучението по български език и литература в първи гимназиален етап с оглед на НВО – 10. клас" (1 кредит)
- Съвременни подходи и стратегии в обучението по история и цивилизации (частично присъствено обучение)
- Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по околен свят за първи и втори клас (присъствено обучение)
- Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по околен свят за първи и втори клас (частично присъствено обучение)
- Творчество и дейност в часовете по музика (присъствено обучение)
- Творчество и дейност в часовете по музика (частично присъствено обучение)
- Ефективност на подготовката на учениците при целодневна организация на учебния процес (присъствено обучение)
- Ефективност на подготовката на учениците при целодневна организация на учебния процес (частично присъствено обучение)
- "Педагогически аспекти на мултикултурната комуникация. Работа в екип в условията на мултикултурна среда" (2 кредита)
- Съвременни тенденции за развитие на математическата компетентност в началния етап на образование (частично присъствено обучение)
- Игрова технология за осъществяване на образователния процес в детската градина
- Активната позиция на съвременната детска градина в новата образователна среда: стратегия за развитие и програмна система
- Водене на преговори и училищна медиация
- Презентационни умения. Умения за публично представяне
- Организация на дейностите за приемане, записване, преместване и отписване на деца от детската градина
- "Mедийна грамотност. Работа с дигитални образователни ресурси и използване на онлайн приложения за създаване на дигитално съдържание" (2 кредита)
- Планиране и изпълнение на финансовите ресурси в образователната институция. Управление на делегиран бюджет
- Ателие за изработване на тестове за входни нива на учениците
- Планиране и реализиране на стратегията за развитие на училището
- Европейски практики за прилагането на междупредметни връзки в обучението по чужд език (прогимназиален и гимназиален етап)
- Съвременни методи за развиване на рецептивни и продуктивни умения в обучението по чужд език (начален етап)
- Развиване на умения за автономно учене чрез работа по проекти в обучението по чужд език (начален, прогимназиален и гимназиален етап)
- Иновативни форми, методи и техники на преподаване по природни науки и екология
- Прилагане на общия Регламент за защита на личните данни в училищата и детските градини
- „Успешни практики за управление на педагогически екипи“ (2 кредита)
- Психологическа оценка и терапевтична програма на деца и ученици с разстройство от аутистичния спектър
- Развиване на множествена интелигентност и формиране на ключови компетентности чрез обучението по Български език и литература в прогимназиален и гимназиален етап с оглед на новите учебни програми
- Подходът на обърнатата класна стая
- „Диагностика и анализ на постиженията и напредъка на учениците“ (2 кредита)
- Игрите в обучението по география и икономика – интерактивна учебна технология за формиране на знания, умения и компетентности
- Методика на игровото взаимодействие в разновъзрастови групи в детската градина и училище
- Роля на алгоритмите в процеса на формиране и развитие на ключовите компетентности на учениците
- „Диагностика и анализ на постиженията и напредъка на учениците“ (1 кредит)
- „Коучинг и менторство в практиката на образователната институция“ (2 кредита)
- „Коучинг и менторство в практиката на образователната институция“ (3 кредита)
- „Ефективно управление и развитие на човешките ресурси – основа за стабилност на образователната институция“ (1 кредит)
- „Ефективно управление и развитие на човешките ресурси – основа за стабилност на образователната институция“ (2 кредита)
- "Mедийна грамотност. Работа с дигитални образователни ресурси и използване на онлайн приложения за създаване на дигитално съдържание" (3 кредита)
- „Лидерски стилове и стилове на управление. Как да развием най-доброто в себе си и в нашия екип?“ (2 кредита)
- „Компютърно моделиране. Идеи,принципи, реализация“ (2 кредита)
- „Дизайн мислене: формулиране на иновативни решения за развитие на качествена образователна среда“ (2 кредита)
- „Тайм-мениджмънт. Организаране на работното и личното време“ (3 кредита)
- „Повишаване на мотивацията за учене. Фактори и мотивационни модели. Учене чрез сътрудничество“ (2 кредита)
- „Внедряване и използване на съвременни ИКТ средства в образователния процес. Формиране на дигитална компетентност“ (2 кредита)
- „Разпознаване и превенция на гнева и агресията. Форми и методи на противодействие“ (3 кредита)
- „Самооценяването на институцията като процес от системата на управление на качеството в образователните институции“ (2 кредита)
- Организационно развитие и управление на качеството в образователната институция (3 кредита)
- "Реализиране на очаквани резултати в учебните програми по информатика и информационни технологии с помощта на 3D моделиране и принтиране" (1 кредит)
- "Реализиране на очаквани резултати в учебните програми по информатика и информационни технологии с помощта на 3D моделиране и принтиране" (2 кредита)
- "Oценяване постиженията на учениците в обучението по български език и литература в 1. - 4. клас" (2 кредита)
- "Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1.-4. клас в мултикултурна среда" (1 кредит)
- "Eфективно взаимодействие между педагогическите специалисти при целодневна организация на учебния ден" (1 кредит)
- "Mениджмънт на класа в дигиталната класна стая" (2 кредита)
- "Мениджмънт на класа в дигиталната класна стая" (3 кредита)
- "Създаване и използване на електронни уроци и дигитално учебно съдържание" (1 кредит)
- "Създаване и използване на електронни уроци и дигитално учебно съдържание" (2 кредита)
- "Създаване и използване на електронни уроци и дигитално учебно съдържание" (3 кредита)
- "Иновативни методи и средства за работа в мултикултурна среда" (1 кредит)
- "Иновативни методи и средства за работа в мултикултурна среда" (2 кредита)
- "Иновативни методи и средства за работа в мултикултурна среда" (3 кредита)
- "Иновативни модели за оценяване постиженията на учениците" (1 кредит)
- "Интеркултурни модели на педагогическо взаимодействие" (1 кредит)
- "Интеркултурни модели на педагогическо взаимодействие" (2 кредита)
- "Управление на кризи и кризисна комуникация" (1 кредит)
- "Мениджмънт на мултикултурната образователна среда – стратегии и подходи за ефективно управление" (1 кредит)
- "Мениджмънт на мултикултурната образователна среда – стратегии и подходи за ефективно управление" (2 кредитa)
- "Мениджмънт на мултикултурната образователна среда – стратегии и подходи за ефективно управление" (3 кредитa)
- "Педагогически аспекти на мултикултурната комуникация. Работа в екип в условията на мултикултурна среда" (1 кредит)
- "Педагогически аспекти на мултикултурната комуникация. Работа в екип в условията на мултикултурна среда" (3 кредита)
- "Използване на облачни технологии в образователния процес" (2 кредита)
- "Използване на облачни технологии в образователния процес" (3 кредита)
- "Позитивен подход за справяне с предизвикателното поведение" (1 кредит)
- "STEAM обучение за развитие на научното и изчислителното мислене у учениците" (1 кредит)
- "STEAM обучение за развитие на научното и изчислителното мислене у учениците" (2 кредита)
- "STEAM обучение за развитие на научното и изчислителното мислене у учениците" (3 кредита)
- "Oценяване постиженията на учениците в обучението по български език и литература в 1. - 4. клас" (1 кредит)
- "Иновативни стратегии, методи и форми за психологическа подкрепа на деца и ученици" (1 кредит)
- "Държавни образователни стандарти за придобиване на квалификации по професии и роля на ключовите компетентности в тях, съобразно потребностите на пазара на труда" (1 кредит)
- "Валидиране на компетентности, необходими за придобиване на професионална квалификация" (1 кредит)
- "Функции, професионален профил, задължения и отговорности на учителя методик по професионално обучение за организация и провеждане на обучение чрез работа (дуална система на обучение)" (2 кредита)
- "Mедийна грамотност. Работа с дигитални образователни ресурси и използване на онлайн приложения за създаване на дигитално съдържание" (1 кредит)
- „Тайм-мениджмънт. Организаране на работното и личното време“ (2 кредита)
- „Съвременни стратегии за управление на образователната институция и изграждане на ефективна образователна среда“ (2 кредита)